FANDOM

Összefoglaló Edit

Mielőtt a csapat elindult volna a Sólyom üzenete nyomán Sufur és Rambaldi után, sürgős üzenet érkezett északról: Jörmungart elfogták, a barbárok veszélyben! Orlag és a Redshirtek azonnal felkerekedtek és útnak indultak, miközben Melano, Magnus és Sato csatlakozott a Sólyomhoz egy kis fogadóban Zuhataghoz közel. Itt megtudták, hogy az elfogott Rambaldit Sufur egy speciálisan megerősített uszályon tartja fogva, ami várhatóan egy csapda.

Melano javaslatára a Sólyom másnap felfedte magát, és odacsalt egy nagyobb erősítést a városból, miközben ők ketten a Fellegvárra teleportáltak. A tervük egyszerű volt, és a meglepetés erején, a Fellegvár ágyúin és egy villámgyors be- és kijutáson alapult: a gólem Deinával együtt a levegőből a hajóra vetik magukat, majd Sato és a Sólyom kiszabadítják Rambaldit és elbánnak Sufurral, miközben a többiek megtartják a hajót.

A terv a bejutásig működött tökéletesen, és bár a kezdetben a hajó tetején állomásozó katonák nagyját könnyedén elintézték, Sufur a hajó mélyébe menekült, Deina pedig egy ellenséges gólemmel harcolt. Ennél nagyobb gondot okozott, hogy Sufur felkészült a Fellegvárra, és két új típusú, Zooty Nackle tervei alapján készült ágyút építtetett a partra. Ezek az ágyúk ugyanarra az alapgondolatra épültek, mint Yor puskája: mágiával új ágyúgolyót generálnak a fegyverbe minden lövés után, így néhány másodpercenként elsüthetővé válik az automata fegyver. A Fellegvár nem volt felkészülve ilyen tűzerőre, és miután az egyik elülső ágyúja megsérült, visszavonult, magukra hagyva a csapatot a földön.

Miközben Sato és a bosszúszomjas Sólyom a hajó mélyében üldözték Sufurt, a fedélzeten Melano, Magnus és Deina szembesült azzal, hogy a hajó valóban csapda volt, és nem biztos hogy ki tudnak jutni innen (a teleportmágiájukat blokkolták). Deina nagy nehezen kiiktatta az ellenséges gólemet, de közben elszakította a horgonyt véletlenül, és a megáradt folyón az uszály megindult a zuhatag felé. Melano hatástalanította az egyik ágyút egy tűzgolyóval, és a Fellegvár visszatért a vízeséshez, hogy felszedjék Deinát.

Sato és a Sólyom a hajóban elbántak Sufur őreivel, és egy speciálisan megerősített szobában utolérték Sólyom régi mesterét és Sato tanoncát. Sufur csapdábaejtette őket a szobában Rambaldival együtt, és egy tűzgolyóval halálosan megsebesítette az öreg jóst. A Sólyom rájött, hogy az ajtók kinyitásához valakinek hátra kell maradnia, aki aztán megküzdhet Sufurral, hogy feltartsa, mielőtt elmenekül a másik szobából, és hátramaradt, hogy megmentse Satot és Rambaldit. Sato így kijutott Rambaldival a hátán, de a haldokló jós megkérte, hogy hagyja őt hátra, majd rábízott egy utolsó titkot.

Sato szerencsésen kijutott a sodródó uszályból, mielőtt az a vízesésen átborulva szétzúzódott volna az összes rajta lévővel együtt. Bár soha többé nem látták viszont a Sárga Sólymot, vajon tényleg meghalt a legenda?

Fontos halálok: Edit

  • Rambaldi
  • Sufur
  • Sárga Sólyom (?)

Előző Epizód: Checkmate Edit

Következő Epizód: The Tiger of the North Edit