FANDOM

Összefoglaló Edit

A Fellegvár ostroma után a csapat gyorsan Lysbe indult, hogy az álarcosbál előtt megakadályozza Lady Liz Gaster meggyilkolását. A városba érve Arnolf Cartheuze meghívására mindannyian az elf ház villájában szálltak meg, ahol hosszú idő után először végre kényelmes körülmények között pihenhettek. A Cartheuze ház többi tagja örömmel fogadta uruk hazatértét, de nagy szomorúsággal értesültek Alex Cartheuze haláláról, különösen mivel az elmúlt időben Hannibal Frontex (a fegyvermester) és Sir Iustus Cartheuze (az ikrek unokatestvére, távollétükben a ház feje) azon dolgoztak, hogy az udvart megpuhítsák, hogy Alexet számba vegyék a Királyi Tanács megüresedett pozíciójáért (a Királyi Főhadvezérnek).

Lord Troy

Lord Robert Troy

Sajnos, az udvarban több frakció is ellenségesen nézett az elfek becsvágyára:

  • A békepártiak, akiket Lord Robert Troy és Angyalszigeti Lord David vezetett közelebbi kapcsolatokat ápoltak az ÉKÁval (Lord Robert Troy például jó barátja a nagykövetnek) és egyikük sem támogatta a háború-párti Cartheuzeket. A konzervatív Lord Troy nem kívánt elfet a tanácsba (mivel ilyen még sosem történt), Lord David pedig egy rivális, békepárti elf családot, a Calamarikat támogatta a pozícióért.
  • Lord Oliver Lytton

    Lord Oliver Lytton, a Király keze

    A "Király emberei" Lord Oliver Lytton vezetésével a Vlagyimirhez leglojálisabb frakció: a király keze a nagybátyja, testőrei pedig unokaöccsei anyai ágon. Sem a király, sem emberei nem jelentették ki nyíltan, hogy kit támogatnak, sem pedig a háború felőli véleményüket.
  • A háborúpártiakat pedig elsősorban Lady Liz Gaster, a főmágus képviselte, valamint Vasököl Whitehill, aki de facto irányítja a Határvidék védelmét.

Ilyen körülmények között találta magát a csapat, és csak tovább bonyolította az esetet amikor az első este Sato és Magnus a városban betértek egy kocsmába, ahova a király unokatestvére és testőre, Sir Grigorij Lytton is betért. Miután Grigorij eltörte egy helyi kezét annak szemtelenségéért, Magnus megütötte és kitörte egy fogát. A feldühödött nemes elfogatta Magnust és börtönbe dobta, majd elégtételt követelt a Cartheuze háztól.
Sir Grigorij Lytton

Sir Grigorij Lytton

Miután Arnolf először letagadta, hogy bármit is tudna az elfogott emberről, majd a többiek nyomására végül felfedte, hogy visszaérkezett a városba (ahonnan kínos körülmények között távozott miután a Tribald család leányát elcsábította és négy fiát párbajban megölte), a város hangos volt a pletykáktól az elfogott emberről és Grigorij sérüléséről, valamint az elfek szerepéről az ügyben - a többség nem kedvelte az erőszakos és hirtelen haragú Grigorijt, és nagy kíváncsisággal követte az esetet. Végül miután Grigorij egy titkos üzenetben megfenyegette a Cartheuzeket, hogy ha estig nem kérnek nyilvánosan bocsánatot és szolgáltatnak elégtételt, kivégzi Magnust és üzenetét egy levágott ujjal nyomatékosította, Arnolf audenciát kért a királytól, hogy tegyen igazságot az ügyben - a város és az udvar pedig nagy érdeklődéssel várta a király szavát.

Közben Melano Gaster figyelmeztette anyját a várható támadásról, aki két opciót is adott lányának az ÉKÁ és a Sárga Sólyom utáni nyomozásban a városban: a dokkokban arról pletykáltak, hogy van egy titkos ÉKÁ sejt, és Aaron Farseer, a nagykövet is tudhat valamit a dologról. Lady Gaster támogatásáról biztosította a Melanot abban, hogy valakit bejuttassanak a Királyi Tanácsba, és Arnolfot preferálta enyhén Lord Whitehill fölött - de a fiatal határvidékit sem zárta ki mint opciót.

A királyi audencián Arnolf és Sir Grigorij mindketten prezentálták ügyüket, és végül a tanúvallomások meghallgatása után Vlagyimir úgy döntött, hogy Lord Cartheuzenek bocsánatot kell kérnie az embere tettéért és 100 arany megfizetésére kötelezte. Ezt a pénzt később Lord Lytton visszaszolgáltatta, de figyelmeztette Arnolfot, hogy ne keresztezzék egymás útját a házaik többé ellenségesen. Az ügy miatt felháborodott Sato elhagyta a Cartheuze ház vendégszeretetét és átköltözött Lady Gasterhez, majd Magnus és Melano is követte őt, hogy politikailag elhatárolódjanak a Cartheuze háztól. Hannibal Frontex, aki korábban nyíltan kijelentette, hogy egy ember élete nem éri meg a Cartheuze ház megalázkodását, elégedetlenségét fejezte ki Arnolf tetteivel kapcsolatban, de Sir Iustus és Lady Gaster úgy vélték, hogy a király meglehetősen jóindulatú volt és Arnolf jó benyomást tett: még nincs minden veszve.

Előző Epizód: The Flightless Phoenix Edit

Következő Epizód: Arnolf. In the lounge. With the crossbow. Edit