FANDOM

Összefoglaló Edit

Hogy megszerezzék Zooty Nackle mágikus prototípusát a bankrabláshoz, Yor, Kenway és Sarah Frost Lysbe utazott, I. Vlagyimir esküvőjére. Az ÉKÁ helyi követe, Aaron Farseer segítségével Yor hamar bejutott a fogadásra, míg Sarah Frost és Kenway maguk oldották meg a bejutást a saját módszereikkel.

Az elegáns királyi fogadáson a hatalmas tömegben a csapat könnyedén elvegyült. Amíg arra vártak, hogy Zooty megjelenjen, és üresen hagyja a műhelyét, a fogadásban próbáltak minél több információt szerezni. Yor röviden találkozott egy barátságos törppel, Kenway pedig több fontos nemest is figyelemmel tartott, köztük Lord Summerst és fiát, Sir Bericet, Lord Troyt, és Sir Peasantet.

Rövid ideig Vlagyimir is feltűnt a fogadáson, azonban idő közben egyre gyűlt a gyanús információ, hogy a királynak egy másik motivációja is lehet a fogadásra, ahol minden volt Danien-párti lázadó jelen volt. Több pletykát hallottak a királyról és Lysről, például kiderült, hogy a déliek kiderítették, hogy Scarf ölte meg Lord Adraihnet, és egyességet kötöttek az ÉKÁval, hogy ha a kommunisták elfognák a gyilkost, átadják délnek, jóakaratuk jeleként.

A gyanakvó csapat és Aaron együtt elhagyták a fogadást amikor Zooty megérkezett. Miután összeszedték a fegyvereiket, kettéváltak: Sarah Frost elindult hogy egy kiutat biztosítson, miközben a másik három az alagsorba ment, hogy kifosszák Zooty laborját. Közben a palota felbolydult és harcok törtek ki több helyen - a káoszt kihasználva a csapat relatíve kis ellenállásba ütközve jutott el a laborig.

A műhelyben Yor magához vette Zooty új fegyverét, ami ötvözte a mágiát és a modern lőfegyvereket, miközben Kenway megszerezte a prototípust ami elvileg képes deaktiválni minden mágiát néhány száz méteren belül rövid időre. A csapatra hamar rátámadtak déli őrök, azonban az új fegyvert használva könnyedén elintézték őket.

Menekülés közben összefutottak Melano Gasterrel, és a sérült Sir Beric Summersel, akik Danien gyermekeit menekítették a palotából. Közös céljuk eléréséért ideiglenesen összefogtak és egy, Sir Beric és Melano által már korábban használt titkos kijárat felé vették az útjukat. Menet közben látták az elfogott Sir Peasantot és Balor Steelboltot, illetve Lord Summers lemészárolt testőrségét.

A titkos kijárat előtti utolsó csatánál sikeresen megölték az őröket akik útjukat állták, de közben Sir Beric súlyosan megsérült, és egy katona kis híján elvonszolta Ryan Danient, amit végül Yor akadályozott meg. Miután kijutottak, a menekülő csapatot Sarah Frost szedte össze egy kocsival és a hajójukhoz mentek, hogy elmeneküljenek a városból. Melano és Sir Beric a kocsival elhagyták a várost.

A Zooty laborjában zsákmányolt naplórészlet Edit

Blackhead napló: Üreglak hű a nevéhez. Üregek. Nem tudok sehova bemenni, anélkül hogy beverném a fejem. Mocskos félszerzetek mindenhol. De mit várhat az ember a második megbízásától?

Ha én uralkodnék a Kor'Kroll birodalomban, lerohannám ezt a földet és kipucolnám egyszer és mindenkorra - az ércbányáik csak kellemes bónusz lenne.

De egyelőre úgy kell tennem, mintha szeretném őket. Persze tíz-tizenöt ügynököm is van köztük.

Van egy Sufur nevű, egy érdekes fiatal gnóm. Tehetséges mágus lehetne, de a képzése gyenge volt. Kicsit tanítgattam rendes mágiát neki (nem ezeket a lagymatag illúziókat amiket itt olyan nagyra tartanak) és azt hiszem teljesen elképesztettem. Azóta mindenhova követ, a parancsaimat lesi. Nem mondom, hogy rosszul esik. Még hasznos is lehet akár!

Zooty megjegyzése az alján: aggasztó a gnómok utálata – és ez az ember uralja a legerősebb birodalmat a kontinensen most, miközben napról napra pletykákat hallani arról, hogy egyre több északi ügynök van Üreglakban. Ez alapján úgy tűnik, hogy ki akarja irtani a gnómokat, de hogy? Rambaldi próféciája megerősíti a félelmemet, de olyan emberekre utal, akikről nem tudom, kik lehetnek. „A hat rabló?” „Az újjászületettek?” A prófécia alapján úgy tűnik ezen a két csoporton múlik a gnómok pusztulása vagy túlélése, és mégis, semmi nyom. Üreglakba indulok az esküvő után, hátha ott többre jutok, de az idő szorít. Meg kell találnom őket. A családomért és a hazámért. 

Előző Epizód Edit

Spectre Edit

Következő Epizód Edit

House of (Tiny) Horror Edit