FANDOM

Aaron Faarseer
Aaron
Faj Ember
Frakció ÉKÁ
Pozíció Követ
Státusz Él
Kor 41

Season 3 Edit

Aaron Farseer Lord Danien lázadása után érkezett Keresztútba. Senki sem tudja, pontosan mikor, vagy hogyan, de a király halála utáni felfordulásban egyszer csak feltűnt, és mire vége lett a felfordulásnak, már a vár elfogadott része lett. Csendes és jó hallgatóság, de mindig udvarias és nagylelkű, Aaront hamar elfogadták a nemesek, mint a Fekete Herceg de facto követe. Bár Connor több emberrel is figyeltette, soha nem talált semmiféle bizonyítékot arra, hogy Aaron több lenne egy egyszerű követnél.

Miután Melanot és Badgert megtámadták és kis híján megölték Keresztút utcáin, Aaron figyelmeztette őket, hogy amíg vissza nem szolgáltatják a Fekete Herceg kardját, veszélyben lesz az életük. Végül Garrett Blackhead tervére a csapat beleegyezett abba, hogy átadják a kardot, Kenwayért cserébe. Bár Kenway és Aaron ott volt a megbeszélt találkozóhelyen, a csapat végül visszakozott, és otthagyták az értetlenkedő Aaront és társait.

Season 4 Edit

Aaron Farseer Keresztút eleste után Lysbe érkezett, hogy képviselje az Északi Kommunista Államot és a Fekete Herceget. A követ hamarosan a palota mindennapi része lett, és a Határvidéki harcok ellenére is Vlagyimir nagy tisztelettel bánt vele.

Vlagyimir esküvője alatt Yor, K6B és Sarah Frost segítségére volt, hogy kirabolják Zooty műhelyét. Bár eleinte kicsit kelletlenül segített, Yor puskáját használva nagy segítségére volt a csapatnak a kitűnően célzó követ. Az esküvő után Zooty laborjából megszerezte a volt főmágus néhány ruháját és elküldte Üreglakba, Kevinéknek.

Season 5 Edit

A nagykövet Lysben maradt, és tovább folytatta munkáját, egyre jobb viszonyt kiépítve több nemessel, köztük a Királyi Tanács egyik tagjával, Lord Robert Troyyal. Amikor a Danien prófécia követői Lysbe érkeztek, hogy megakadályozzák Lady Liz Gaster meggyilkolását, kiderítették, hogy a Sárga Sólyom szolgának álcázva akar bejutni az álarcosbálra, és a szolgák számára Lord Aaron Farseer vásárolta meg az öltözéket, az ÉKÁ ajándékaként.