FANDOM

Season 1 Edit

Alfonz az Ezüstparti hercegek egyike - a Fehér Herceg volt az Őrzők érkezésekor. A kommunista lázadás alatt a fehér torony elpusztult és Alfonz elvesztette hatalmát, menekülni kényszerült. A harcok közben fél karját tőből elvesztő mágust végül az Őrzők fogadták be, akiknek jól jött az észak egyik legerősebb varázslója, miután a saját főmágusuk meghalt amikor a Fellegvár lezuhant.

Alfonz a csapattal tartott az Északi Kontinensre és segített kinyitni a portált amikor Gormon után nyomoztak. Alfonz segített az Őrzőknek újra röpképessé tenni a Fellegvárat, és éveken keresztül az egyik fő támogatója volt a beavatkozásnak északon, a Fekete Herceg túlzott erőszerzése ellen.

Season 2 Edit

Alfonz a Fellegváron volt amikor a Sárga Sólyom által vezetett támadás majdnem sikeresen elfoglalta a hajót.

Season 3 Edit

Alfonz és Dante - a Narancs herceg - az Őrzők között találkozott újra, és mindketten részt vettek Arcadia feltárásban. Alfonz vezette az Őrzők csapatát, amely kiszabadította Kyrát.

Season 4 Edit

Alfonz, Zooty és Zanian az elsők között értesültek az új Rambaldi próféciáról, amikor Zanian emberei megtalálták az ősöreg prófétát Arcadia felfedezése közben. A prófécia lefordítását Alfonz kiemelkedően fontosnak tartotta, és azonnal dolgozni kezdett rajta, majd Zootyn keresztül értesítette Melano Gastert, aki szerepelt benne.

Melano, Beric, Cox és Marcus Danien visszatérte után, Zanian társaságában terveket szőttek egy új csapat összeállítására, akik segíthetnek Marcusnak teljesíteni a próféciát és megküzdeni öccsével, Eronnal.