FANDOM

Összefoglaló Edit

A bál napján a csapatnak még mindig nem tudta, hogy miképp fog a Sárga Sólyom lecsapni Liz Gasterre. Délelőtt betörtek Aaron Farseer, az ÉKÁ nagykövetének irodájába, Petya segítségével, ahol az alábbi levelet találták.

S,

Mire ez a levél elér téged, már minden készen áll. Kérlek add át a csomagot a küldöncnek, aki majd személyesen kézbesíti azt Lady Liz Gasternek.
Bár tudom, hogy te is át tudnád adni, ha már arra jársz, a látszatokat fennt kell tartani: csak akkor add át magad ha nem sikerült a főmágust máshogy elérni.
Minden vágyam, hogy magam is ott legyek a nagyszerű ünnepségen, de attól félek más kötelezettségeim elszólítanak: a barátunkat, akit nemrég hozzánk kísértünk kell vendégül látnom. Az utóbbi időben Robert Blackhead tölti vele a legtöbb időt: a 
hasonló tapasztalatai miatt úgy tűnik vele jobban kijön.

Ölel barátod és mestered
Sufur

Ez alapján arra, jutottak, hogy nem a Sólyom fog maga lecsapni, hanem egy másik támadó. A Nagyúr nem tudott további segítséget nyújtani nekik, de megismételte a meghívását Zöldvárba, ahol egy kölcsönösen hasznos üzletre van lehetőségük. Mindeközben John és Melano betörtek Hannibal Frontex irodájába, ahonnan hiányzott a pecsétgyűrűje, és elvitték a pénzügyi naplóját is, amiből később kiderült, hogy ő pénzelte Arnolf Cartheuze meggyilkolását.

A bálra érkezve John elégedetlen volt a csapat teljesítményével és hozzáállásával. Ő és Magnus pincéreknek öltözve, a többiek vendégekként érkeztek a bálba. Magnus találkozott Trekkel, Kord egy másik papjával, aki egy fontos küldetést bízott rá, és jelezte, hogy Kord támogatni fogja ügyüket, ha ma sikerrel járnak. Johnnak Natasha panaszkodott a csapat sikertelenségére, és arra, hogy így nem fogják tudni megakadályozni a merényletet és a háború kitörését. Sato felkészült a harmadik találkozására a Sólyommal.

Mindeközben Orlag a korábban látott ÉKÁ mágust követve a kertben a labirintusba ment, ahol a mágus és a Sólyom sarokba szorította és megzsarolták: ha nem öli meg Liz Gastert, lemészárolják a törzsét, az Éjvarjakat, akiket elfogtak egy raid közben. Hogy betartsa a szavát, egy lehallgató brosst adtak a barbárnak, cserébe pedig a törzs nőit elengedték.

Melano a bálteremben a Sólyommal találkozott, aki egy mindcontrollal megbűvölt kesztyűt adott neki. Bár küzdött a mágia ellen, nem járt túl sok sikerrel. Amikor a csapat újra összetalálkozott Liz Gasternél, a

Petya

RIP Petya

király harcias beszéde után, mind Melano, mind Orlag gyanúsan viselkedett. Amikor Magnus megpróbálta rávenni Liz Gastert, hogy távolítsa el őket, Melano egy tűzgolyót robbantott fel (sikerült elterelnie anyjától, csak a társait sebezte meg), és kitört a káosz a bálon.

A menekülő vendégek okozta káoszban a csapat elsőre nem tudta, hogy ki lőtte a tűzgolyót, és csak amikor Melano egy újabbat kilőtt (ezúttal nyíltan), és Orlag megtámadta Johnt, derültek ki a tettesek. A rövid harcban Melano és Orlag elesett, de a meggyengített csapatra lecsapott a Sárga Sólyom, hogy befejezze a küldetését. Petyát szintén eltalálta a tűzgolyó, és bár Magnus megmenthette volna, inkább Liz Gastert vétte meg.

A Sólyom gyorsan megölte Johnt, de Satonak egy szerencsés támadással sikerült stunnolnia, Magnus pedig lefogta a Sólymot, akik Liz Gaster gyorsan ártalmatlanná tett.

A három elesett csapattag azonban nem halt meg végleg: Heirenous közbeavatkozott, és felfedte, hogy alkut kötött a testvérével, Hextorral: a három közül kettőt visszahozhat az életbe, de cserébe az utolsó Hextoré lesz. Mindhárman előadták védőbeszédeiket, és végül úgy szavaztak, hogy Johnt veszítsék el.

Fontos halottak: Edit

  • John Doe (?)
  • Petya

Előző Epizód: Another One Bites the Dust Edit

Következő Epizód: Hunter. Predator. Prey. Edit