FANDOM

Angyalszigeti Lord David
Lord David
Faj Ember
Frakció Déli Királyság
Pozíció Pénzügyminiszter
Státusz Él
Kor 40

Season II Edit

David apja társaságában Zöldvárba utazott és összeházasították húgát a Zöldvári örökössel, Lord Robert Orwyval. Zöldvárban tartózkodott apjával az első kommunista lázadás alatt, amit Sir Eron és társai meghiúsítottak, és az utána rendezett banketten megismerkedett a fiatal lovaggal.

Season III Edit

Családjának örököseként a hazai birtokaikat irányította apja távollétében, amikor kitört a Déli Polgárháború. Apja, Lord Oliver azonban meghalt amikor megpróbálta elhagyni Lyst és Lord Steven Summers, a Danien-párti Főadmirális feltartóztatta és a hajóját elsüllyesztette.

Season IV Edit

A Déli Királyság egyik leggazdagabb családjának vezetőjeként Vlagyimir felkérte Lord Davidet, hogy legyen a Királyi Tanács tagja, és pénzügyminisztere. Lord David sohasem házasodott meg, és ellentétes pletykák kezdtek terjengeni róla az udvarban: egyesek szerint nem érdeklik a másik nem bájai, míg másik állítják hogy több fattya is van odahaza különféle anyáktól.

Season V Edit

Angyalszigeti Lord David jó összeköttetésben áll a Calamari elf kereskedőcsaláddal és mivel mindketten békepártiak, a Calamari család örökösét, Sir Gideon Calamarit támogatta a Királyi Tanácsba való bekerülésben, és be is mutatta Sir Gideont a királynak.

Angyalszigeti-Lytton családfa

Az Angyalszigeti-Lytton családfa