FANDOM

Összefoglaló Edit

Az elmúlt hetek fárasztó eseményei után a csapat nagyja egy jól megérdemelt pihenőt kapott, miközben a Fellegvár leszállt Üreglak közelében, hogy Zooty néhány fejlesztést hajtson végre a fegyverzeten. Cox közmegegyezéssel halálra ítélte Scarfot, akit már egy éve üldözött Lord Adraihne meggyilkolásáért. Magnus Lysben maradt Liz Gasternek segíteni a Vlagyimirral való tárgyalásokkal, és sikerült rábírni a királyt, hogy küldje el a Határezredet Vanessa Whitehillhez, és toborozzon sereget Keresztút ostromához. A Danienékkel együttműködés jeleként az elfogott Sárga Sólymot is a Fellegvár rendelkezésére bocsájtotta.

Ss

A Fellegváron Sato meglátogatta a bebörtönzött Sólymot, és megpróbálta rávenni, hogy térjen vissza a szerzetesek közé, azonban nem járt sikerrel. Végül inkább úgy döntött, hogy beszél Marcus Daniennel, hogy engedjék el a Sólymot, aki bosszút akart állni a Fekete Hercegen és Sufuron azért, hogy éveking mindcontrol alatt állt. Bár a csapat nem értett teljesen egyet az ügyben (főleg Magnus és Orlag ellenezte a dolgot), végül Melano és Sato nyomására Danien beleegyezett a dologba. A hajón ez sokaknak nem tetszett, és többen, akiket a Sólyom közvetlenül és érintett (például Mance, akinek a csapatát megölte) azzal fenyegetőztek hogy megölik a Sólymot, vagy elhagyják a Fellegvárat végleg.

Mielőtt Vlagyimir seregei megérkeztek volna Keresztúthoz, arra kérte a Fellegvárat, hogy csalják el a védők egy részét. Orlag ötlete az volt, hogy az Üreglakban megszerzett ÉKÁ parancsokat felhasználva csináljanak egy hamis üzenetet amivel Üreglak környékére küldhetik az egyik ÉKÁ ezredet. Alfonz el is készítette az üzenetet és a csapat elindult, hogy csapdát állítson a hetente érkező futárnak, hogy elcseréljék a levelet vagy átvegyék a helyét. A Fellegvár leszállt Whitehall közelében és Marcus Danien vezetésével egy nagyobb csapat (köztük Sir Beric Summers, Balor Steelbolt, Nigel és Deina) csatlakozott a Határezredhez. Danien úgy döntött, hogy követi a próféciát, ami szerint neki kell vezetnie a földön a támadást az első ostrom alatt, és miután beszélt Alfonzzal és Zootyval, Melano Gasterre bízta a Fellegvárat amíg ő távol van.

Keresztút

Keresztút és környékének térképe

Melano, Sato, Orlag, Magnus és a frissen elengedett Sólyom átkeltek a folyón és a túlparton éjszakáztak, mielőtt lecsaptak volna a futárra. Rövid harc után sikerült elfogni a futárt, akit Alfonz a Fellegvárra teleportált, és átvették a helyét. Keresztútba érve találkoztak Lord Eron Daniennel, Keresztút urával, és a királygyíkjával amit hátasnak használt, és Melano kézbesítette a hamis parancsokat. Szerencsére sikerült deaktiválnia az anti-mágia rúnákat Eron Danien irodájában és így nem bukott le. Éjszaka a Hollófészek nevű kocsmában húzták meg magukat még álcájukban, ahol megpróbálták megmérgezni és támadni őket, de szerencsére sikerült mindkét próbálkozást meghiúsítani konfliktus nélkül és másnap reggel elhagyták a várost.

Fontos halálok: Edit

Előző Epizód: Hunter. Predator. Prey. Edit

Következő Epizód: The Redshirts Edit