FANDOM

Összefoglaló Edit

A csapat végül úgy döntött, hogy Lord Faraday mellé áll, és elárulják a segítségüket kérő Tea Partyt, a Zöldvári anti-kommunista lázadást. Sato, Magnus és Orlag visszatértek a föld alá, a lázadás főhadiszállására, ahol örömmel fogadták őket, míg Melano türelmesen várt a másnapi támadásra a Hollófészekben.

Másnap reggel Melanot egy reggelire hívta Lord Faraday, hogy átbeszéljék a tervüket. Itt egy régi pergament is a mágusnak ajándékozott Zöldvár vezetője (lásd alul), majd megbeszélték a támadás részleteit. Lord Faraday emlékeztette Melanot, hogy örülne, ha a lányát Lord Marcus Danien egyik fia eljegyezné. Melano visszatért a Fellegvárba, ahol Danien tájékoztatta, hogy ez nem fog bekövetkezni. Alfonz a gólemekkel foglalkozó tekercs szereplői után kezdett el kutatni, Aleria Cartheuze pedig csatlakozott Melanohoz, hogy segítsen neki a támadásban azzal, hogy mágikusan követi Sato mozgását, segítve a pontos teleportálást a célhoz.

A föld alatt a többiek kiderítették, hogy a puskapor nagy részét Earl Grey és emberei már szétosztották és elrejtették a város alatti kazamatarendszerben. Sato a Fellegvár kommunikációs rendszerét használva jelezte Melanonak, hogy hol akarják felrobbantani a puskaport. Egy álfeladatra elkértek két hordónyit és alaposan tanulmányozták a robbantás mechanizmusát, kiderítve, hogy az ÉKÁ által fejlesztett speciális kanócokat használják a lázadók. Visszafelé menet azonban nem vették észre, hogy Grey tigrise követi és kihallgatja őket, miközben a támadásról beszélgettek.

Grey és a tigris csapdába csaltál őket egy teremben, ahol három hordó puskaport állítottak fel korábban a robbantáshoz. Amikor Grey szemükre vetette árulásukat, a csapat megtámadta őket, és Grey felrobbantotta a barlang padlójának egy részét. A harc közben Orlagot a tigris a mélybe taszította a lyukon keresztül. Amikor Sato elvágta a menekülés útját Grey elől, a csapdába szorult nemes felrobbantotta a puskaport, leomlasztva a barlang nagyját, betemetve magát és Satot is.

Amikor Aleria jelezte Melanonak, hogy Sato megsérült és elájult, azonnal odateleportáltak, és némi tanakodás után eljutottak a társuk testéhez a beomlott barlangban - azonban túl későn: Sato addigra belehalt súlyos sebeibe. Melano elküldte a testet Lord Faradayhez azzal a kéréssel, hogy támassza fel barátját, majd azonnal a Sato által korábban jelzett pozícióhoz siettek, amire Melano figyelmeztette Lord Faradayt korábbam így mire odaértek, már javában zajlott a küzdelem a lázadók és az ÉKÁ harcosai között. Magnus szintén ide tartott, és végignézhette távolról, ahogy Faraday emberei elfogják Lady Liptont, aki szintén inkább felrobbantotta magát, mintsem hogy csapdába kerüljön.

Orlag a föld alatt súlyosan sérülten kóválygott, fegyverét elvesztette, és a tigris is odalennt volt valahol. Végül a föld alatt élő "csákányok" elhagyatott táborában talált egy kardot és egy fáklyát is, és amikor a tigris rátámadt, bár nagyon súlyosan megsérült (jobb szemét el is vesztette), sikerült megölnie az állatot. Megnyúzta Grey csatlósát, és hosszú botorkálás után eljutott a társaihoz.

Melanoval közben kapcsolatba lépett Lord Faraday, érdeklődve, hogy ő mit kap azért cserébe, hogy feltámassza Satot - és a korábbi házassági ajánlata felől érdeklődött. Mivel Melano tudta, hogy ez nem lehetőség, próbálta feltartani a főnemest. Aleria megjegyezte, hogy akár Melano is feleségül mehetne Lord Faradayhez, ezzel a Déli Királysághoz kötve a várost, de a mágus ezt elutasította hosszas gondolkozás után. Faraday másik ajánlatát (hogy egy mágikus szerződést kössenek arról, hogy Melano tartozik neki egy bármilyen szívességgel) szintén elutasították, és elhagyták Zöldvárat, hátrahagyva Satot.

Lord Faraday azonban nem volt kegyetlen, és így is feltámasztotta Satot, és visszaküldte a Fellegvárba, jelezve, hogy kitart az üzletük mellett és támogatni fogja őket a háborúban.

Előző Epizód: A Curious Invitation Edit

Következő Epizód: A Long Way Down Edit