FANDOM

Összefoglaló Edit

Keresztút harmadik ostroma egy összetett déli hadművelet volt: Cox vezetésével egy Fellegvári osztag megtámadta az északra fekvő kiképzőtábort, Nigel és a Redshirtek megakadályozták a Keresztúti híd felrobbantását, Danien és a határezred dél felől támadott, és Lord Lytton és Lord Cartheuze a Lysi úton érkeztek, kelet felől seregeikkel.

Mivel Lord Marcus Danien a Határezred vezetésével volt elfoglalva, a Fellegvár irányítását Melano Gasterre bízta. A Fellegvár a Lysi út hídját támadta meg az ostrom kezdete előtt, és Orlag, Sato, Magnus és a Sólyom könnyedén elfoglalták a Fellegvár légitámogatásával. Miután a déli seregek átkeltek a folyón, a Fellegvár újra felszállt, hogy segítsen Coxéknak a kevésbé védett kiképzőtábornál.

Mance

Mance

Ss

A Sárga Sólyom

Közben azonban a Fellegvár fedélzetén is problémák adódtak: Mance és emberei kihasználták Danien távollétét arra, hogy leszámoljanak a volt északi ügynök Sárga Sólyommal. Melano Gaster és a csapat azonban közbelépett, és Mance nem akart velük megküzdeni, ezért végül letett a tervéről. Azonban az, hogy a Sólymot választotta Melano helyettük nagy csalódás volt nekik, és végleg elhagyták a Fellegvárat.

Cox és emberei csapdába estek, amikor a meneküléshez felhasználandó lovakat a Redshirtek elvesztették, és az északi gólemek és katonák körbevették őket. A sok sérült miatt Cox a Fellegvártól kért támogatást és légimentést. A folyón átkelő Danienéknek is nagy szükségük volt a segítségre, mert a híd túloldalán álló erőd nagy veszteségeket okozott. Így a csapat úgy döntött, a Fellegvár az erődbe dobja a csapatot, Melano pedig összeszedi Coxéket majd visszatér a géppel. Alfonz és Zooty gyorsan elpusztították a gólemeket, és a sérülteket felpakolták a Fellegvárra.

Közben a csapat maradéka megölte az ágyúkat kezelő személyzetet az erőd tetején, de amikor a hírhedt ÉKÁ ezredes megjelent a Kord mágikus rúnáival díszített buzogányával és kiütötte Magnust, el kellett menekülniük. A folyó partján a csata nagyban dúlt: nyugatra Vanessa Whitehill és Sir Beric Summers vezetésével törtek előre a Határezred emberei, miközben keletre Lord Marcus Danien irányította a támadást. Lord Eron Danien hátasa, a királygyík megölte Balor Steelboltot amikor az urát védte, és a sérült Nigel is elesett amikor néhány északi áttörte a déli frontvonalakat, és a sérült Redshirteket meg akarták ölni.

Sato és Orlag (Melano kis segítségével) közösen leterítették a Királygyíkot, miközben Magnus a Danienek párharcához sietett: Lord Eron és Lord Marcus Danien hosszan vívtak a parton, testőreikkel az oldalukban. Bár Magnus közbe akart avatkozni a párviadalba, Lord Marcus Danien visszaparancsolta, és Magnus be is tartotta a parancsot amíg Lord Eron majdnem le nem győzte bátyját. A közbelépő Magnust Eron és egy mágus közösen legyőzte, majd Lord Eron ismét leterítette bátyját, azonban nem ölte meg a védtelen Lord Marcust.

A csata közben nagyon jól állt a dél számára: a keleti kapun Lord Iustus Cartheuze elfei áttörtek, miközben az északi kaput a Lord Oliver Lytton által vezetett dragonyosok ostromolták. Sir Beric és Vasököl Whitehill emberei pedig áttörték a vonalakat és hátbatámadták Lord Eron embereit. A körbevett északi úr látván hogy a csata elveszett a mágusával, az ezredessel és testőrségének maradékával együtt elteleportált.

A csata után Edit

Keresztút ostroma még néhány napig tartott, azonban a Csillagvár is hamar megadta magát a tarthatatlan helyzetben. Az északi vezetők addigra már rég elhagyták a várost, és a Déli Királyság újra Keresztút birtokosa lett. A győzelmet egy hatalmas lakomával ünnepelték meg a déliek, amin a főfogás a leterített királygyík mája volt, Orlag és Sato nagy örömére. Marcus Danien súlyos sérülése hátráltatta azonban a további tervek létrejöttét, és Lord Lytton és Cartheuze azt javasolták, hogy térjenek vissza a főurak Lysbe, hogy megvitassák a terveiket. Közben azonban a Fellegvár egy érdekes üzenetet kapott, amiben kérték, hogy küldjenek segítséget Zöldvárba, ahol az anti-ÉKÁ lázadók arra készültek, hogy megdöntsék Lord Faraday uralmát...

Fontos halottak Edit

  • Nigel
  • Balor Steelbolt

Előző Epizód: The Redshirts / At Crossroads Edit

Következő Epizód: A Curious Invitation Edit

Edit