FANDOM

Season 3 Edit

Connor egy Keresztúti tiszt, Lord Danien egyik legfontosabb támogatója. A polgárháború kitörése előtt Lord Marcus Danien rábízta az északról szerzett új muskéták tesztelését, hogy a Déli Királyságnak is hasonló fegyverei lehessenek. A fegyverek egy része mérnökökhöz került, hogy megértsék felépítésüket és saját példányokat építhessenek, de egy tucatnyi muskétát egy Connor alá tartozó elit osztag kapott, hogy Danien saját muskétásai legyenek. Bár a kiképzés alatt sokan megsérültek, végül Connornak sikerült kiképeznie egy osztagnyi muskétást.

Miután Vlagyimir herceg elfogatóparancsot adott ki Lord Danien ellen, Connor azon tisztek közé tartozott, aki segített bújtatni a körözött nemest Keresztútban. Amikor a király és a herceg a városba érkezett, Vlagyimir sikertelenül kutatott Lord Danien után, de elfogta Connort, gyanítva, hogy ő rejtegeti. Miután Connor nem volt hajlandó elárulni semmit Lord Danien hollétéről, kigúnyolta Vlagyimirt és javasolta, hogy a saját mostohaanyja - Helena Királynő - ágyában keresse Lord Danient, Vlagyimir megkínoztatta és az egyik szemét kinyomatta.

Keresztút lázadása után kiszabadult a börtönből és bosszúra szomjazott. A csapat (Melano, Badger, Sir Peasant és Sir Eron Danien) társaságában a muskétásaival fontos szerepet játszott a Vérpataki ütközetben, megállítva a visszavonuló Vlagyimir jobbszárnyát, súlyos veszteségeket okozva, saját áldozatok nélkül. Az ütközet után Lord Danien Lys felé indult, és testvérére, valamint Connorra hagyta Keresztút védelmét.

Connor hiába kereste a Keresztúti mérnökökre támadó maszkos alakok forrását, és Melanot is meggyanúsította, hogy Vlagyimirnak kémkedik, miután szülei eltűntek a városból.

Amikor északi seregek vonultak Vlagyimir nevében Keresztút ellen, az utolsó emberig ellenállást hirdető Connort meggyilkolták, hogy meggyengítsék a város védelmét. A gyilkosát, Daudot, Sir Eron Danien ölte meg menekülés közben.