FANDOM

Cox
Cox
Cox, az Őrzőkhöz csatlakozásakor
Faj Ember
Frakció Déli Királyság / Őrző
Pozíció Felderítő / Testőr / A Határvidék Ura
Státusz Él
Kor 46

A Tavaszi Háború Edit

Cox a Határezred felderítői között szolgált a háború kitörésekor. Egy Keresztúti szegény család egyetlen fia, szülei meghaltak a háborúban, testvérei közül egyedül nővére, Cat maradt életben. Tehetséges felderítő és jó céllövő, azonban alacsony származása miatt nem szerzett rangot békeidőben.

Cox az egyik felderítő volt aki észlelte az északiak támadását egy rutinfelderítés során. Egy társával együtt sikeresen figyelmeztette Sir Adraihnet, a városkapitányt, időt nyerve neki, hogy összeszedje erejét és egy rendezett visszavonulást hajtson végre.Cox sérülten jutott vissza a városba, és egy szekéren hagyta el, de az úton Lys felé egy mágus meggyógyította.

Lysben Sir Adraihne a különleges osztagához csatolta, azzal a megbízással, hogy szerezzenek szövetségeseket a Kor'Kroll birodalom elleni háborúhoz. Megjárta a Törpök Szigetét és Üreglakot, ahol segített társainak, Gormonnak, Tussannak, Taeral Ferthnek és Quetiorynak pacifikálni a függetlenségpárti félszerzeteket. Részt vett a lázadók elleni akcióban Tristan herceg parancsára és ottvolt a Lysi csatában Zooty oldalán amikor a császár meghalt.

Kor'Kroll ostromakor Tristan, Adraihne és Zooty oldalán harcolt a császár palotájában. A háború után nővérével és féldrow fiával élt együtt évekig, és jó barátja maradt Lord Adraihnenek. Keresztút eleste után tizedes, a Lysi csata után őrmester, a háború után pedig zászlós lett, ezen a rangon szerelt le néhány évvel később. Elutasította Lord Adraihne ajánlatát, hogy lovaggá üsse, illetve hogy nagyobb földet kapjon.

Season 1 Edit

Húsz évvel később Cox ismeretlen okokból elhagyta Keresztutat. Az Őrzőkkel egy banditatáborban találkozott, ahol fogva volt tartva sérülten (arcán a sebhely máig őrzi a sérülés emlékét). Az Őrzők (Red, Tabita, Doran és Jellal) kiszabadították és ő felajánlotta, hogy csatlakozik az elesett kiképzőtisztjük helyére.

Cox nagy tapasztalatával felderítésben, az északiak harcmodorában és íjászatban hatalmas segítséget nyújtott az Őrzőknek, tucatnyi ügynököt képzett ki. Részt vett a Gormon utáni hajszában az Északi kontinensen, és épségben visszatért és az Őrzőkkel tartott miután ők megjavították hajójukat, a Fellegvárat.

Season 2 Edit

Lord Adraihne megbízta Sir Eront, Ariannet, Wolfgang Icedraket és Zanian Duskwalkert, hogy hozzák vissza barátját, Coxot hozzá. Amikor a csapat feljutott a Fellegvárba, ostromállapottal szembesültek: az északiak ügynökei, a Sárga Sólyom vezetésével elfoglalták a hajó felét és fenyegették az Őrzők által még tartott felső szinteket. Coxot is fogjul ejtették, végül a csapat azonban segített az őrzőknek legyőzni a támadókat és megszabadították Coxot, bár a Sólyom elmenekült.

Cox szomorú szívvel, de elvált az Őrzőktől, és visszatért Keresztútba Lord Adraihnehez, akinek személyes testőre és jóbarátja maradt. Bár nagyszerű íjász és még mindig gyakran használja a felderítők rövidíját, ugyancsak preferálja a barátja, Pjotr (az őrzők fegyverkovácsa) által készített módosított egykezes puskáit.

Season 3 Edit

Bár az (ál) Lord Adraihne feltűnt Ryan és testvére (Lord Marcus Danien gyermekei - Ryan és Karl) elrablásakor, Cox nem volt mellette. Később Cox kapcsolatba lépett Dauddal, amikor megtudta hol tartják fogva Lord Adraihnet. Daudon keresztül elérte a csapatot és a segítségükkel kiszabadította egy Gyümölcspatak nevű apró északi város puskapormalomjából. Cox megküzdött három Kenwayel és egyet megölt, majd menekülés közben Sir Eron parancsára felrobbantotta a puskapormalmot, elpusztítva ezzel a város nagyját. Ezután Cox Lord Adraihne és Jason Peasant társaságában visszatért Keresztútba.

Season 4 Edit

Lord Adraihne oldalán Cox ott volt a főnemes határvidéki villájában mint felderítőinek vezetője, amikor az ÉKÁ különleges osztaga, Merlo Bilbidus és K6B vezetésével megtámadták. Cox megpróbálta visszaverni Deinát, Merlot és egy Kenwayt az alagsorban, amikor elszabadították az ott tartott gólemeket, és megölte Kenwayt valamint Deinát, végül a gólemek elől menekülnie kellett a lángoló alagsorból.

Lord Adraihne halála után a végrendeletében Coxra hagyta a földjeinek nagyját, ezzel főnemesi rangra emelve a felderítőt, de Cox nem törődött a földekkel sokat, és a határvidéki nemeseket próbálta összetrombitálni hogy bosszút álljon barátjának haláláért és Scarfra, Lord Adraihne gyilkosára vadászott, sikertelenül.

Marcus Danien kiszabadításakor Cox és felderítőinek maradéka segített Sir Beric Summersnek megszöknie Keresztútból. Ezután Coxék csatlakoztak a Rambaldi prófécia követőihez, mivel nyilvánvalóvá vállt a felderítő számára, hogy Vlagyimirtól nem számíthat túl sok segítségre a közeljövőben. Marcus Danien oldalán betört a Lysi palotába, súlyosan megsérítette és elfogta I. Vlagyimirt, majd a királyt elcserélte a Danien párti foglyokra, köztük Sir Peasantra és Balor Steelboltra. A Fellegvár elfoglalásában is segített a csapatnak, majd utána azonnal Keresztút felé indult, hogy a csapat következő lépéseit megtervezze.