FANDOM

Összefoglaló Edit

A barbár földeken történtek után a csapat maradéka visszatért a Fellegvárra, ami azonnal délre vette az irányt. Az utazás közben a Rambaldi prófécia követői megemlékeztek halottaikról, köztük Alexről és Hópehelyről.

Másnap Marcus Danien új feladatot adott a csapatnak. Két potenciális lehetőség is felmerült, hogy a Fekete Herceg orra alá borsot törjenek: Balor Steelbolt, Marcus régi testőrparancsnoka egy felderítőosztagot vezetett egy északi kutatóközpont után nyomozva, azonban néhány nappal ezelőtt minden kapcsolat elveszett velük, miután megtalálták a helyet. Délebbre, a Tóvidéknél egy közepes falut, Cresst, pedig sebtében és magyarázat nélkül kiürítettek, majd ismeretlen célból egy nagy eszközt kezdtek építeni a falu főterén. A csapat, a frissen hozzájuk csatlakozott Melano Gasterrel úgy döntött, hogy az eltűnt csapat nyomába ered, miközben a Szergej, Mance és Zooty által vezetett másik osztag a Fellegvár támogatásával megpróbálja elrabolni a faluban épített tárgyat.

Danger Zone Briefing

A két küldetés

Az eltűnt csapat egy régi, elhagyatott sóbányát jelöltek meg céljukként, ezért Melanoék is oda indultak. A környéket gyanúsan elhagyatottan találták, csak egyetlen sor nyom vezetett a bányába. Azokat követve lejutottak a mélybe, de kihaltan találták a felső szintjét a komplexumnak, harcra utaló jelek nélkül.

Ahogy egyre mélyebbre hatoltak az ÉKÁ laboratóriumba, különleges északi prototípusokat és eszközöket zsákmányoltak, köztük egy '11' jelű rózsaszín port (melyről később kiderült, hogy felgyorsítja az érzékelését a használójának, bár nagyon súlyos függőséget okoz és komoly mellékhatásai lehetnek), egy gonoszan festő fekete páncélkesztyűt (amit Arnolf felcsatolt és erre az gyorsan permanensen rögzítette magát a karjára), egy rúd különlegesen erős éjacélt, és némi információt a Sárga Sólyomról.

Sajnos nem csak ezt találták odalent, hanem egy elszabadult kísérlet eredményét is, nagy mennyiségű "fekete anyagot", amit Melano felismert korábbi kalandozásaiból. A furcsa fekete, kátrányszerű anyag más élőlények maradványait használta, hogy formát öltsön, de a csapat víz és tűz segítségével (Melano, aki már korábban találkozott a fekete anyaggal, különösen félt tőle, és bőkezűen bánt a tűzgolyókkal hogy elpusztítsa) átküzdötte magát rajta, és közben megmentettek egy kisgyereket, Briant is. Szintén találkoztak a Fekete Herceg első ügynökével, a Sárga Sólyommal, akit azért küldtek ide, hogy kezelje a szituációt és árassza el a bányát vízzel, ami elpusztítja az elszabadult fekete anyagot. A csapat és a Sólyom ideiglenesen szövetséget kötött e célból és egymást segítették, hogy elárasszák a bányát, majd elcserélték Briant a foglyul ejtett Balor Steelboltra. Kifelé menet a csapat megpróbált csapdát állítani a Sárga Sólyomnak, de az ügynök meglógott előlük.

Mindeközben Cressben Szergelyék megtalálták a különleges tárgyat amit a faluban építettek, de nem sikerült elsőre rájönni, hogy mi az. Amikor további tanulmányozásra Zooty megérkezett, a Nackle család jelképét találta a tárgyon, ami arra utalt, hogy Üreglakból származik, akármi is az. Sajnos az északiak nagy erőkkel ellentámadást indítottak idő közben, hogy visszafoglalják Cresst, így végül úgy döntöttek Zootyék, hogy a Fellegvárhoz kötözik és elrepítik a tárgyat, hogy messzebb megvizsgálhassák .

Előző Epizód: Wrath of an Elder God Edit

Következő Epizód: The Flightless Phoenix Edit