FANDOM

Season Three Episode Two: Breaking Bad // Phantom of the Opera Edit

Összefoglaló Edit

Miután a csapat visszatért a lázadók központjába, Nigel egy új csapattársat (Jason Peasant) és feladatot adott nekik: menjenek Gazdagrétbe, a déli királyság egyik legnagyobb városába, hogy utánajárjanak, miért van ott a Sárga Sólyom (a csapat ezt az információt Hollófészekben szerezte, majd megerősítette egy varázslat segítségével). Taeral Ferthet Zuhatagba küldte Nigel, hogy az elmenekült Zanian Duskwalker után nyomozzon.

Ss

Amikor Gazdagrétbe ért a csapat egy drow hajó fedélzetén, meglepő hírek várták őket: a Sárga Sólymot elfogták, és másnap fogják kivégezni államellenes összeesküvésért, néhány társával együtt. Miután a csapatnak ez gyanús volt, nyomozni kezdtek. Megtudták, hogy ÉKÁ győzelmek hírére az északnyugati barbárok ellen Lord Adraihne és Lord Marcus Danien (Sir Eron Danien bátyja) már az udvarban kampányoltak a Keresztúti hadseregek mobilizálásáért, miközben a király második házasságából született fiatal herceg és anyja épp Keresztútban vendégeskedik.

Már Hollófészekben hallottak Vlagyimir koronahercegről, a Déli Királyság Gazdagréti származású örököséről, akiről határozott pro-ÉKÁ hírek terjengtek - amit a Keresztútiak nagyon aggasztónak találtak. Jax és Jason kiderítették, hogy Jason kivételével a csapatot körözik Vlagyimir herceg parancsára a Sólyomhoz hasonló vádakkal és Vlagyimir elleni összeesküvés miatt, azonban Melano és Sir Eron már a városba tartott közben.

Melanot és Sir Eront megpróbálták elfogni, de nagy nehézségek árán elszöktek, azonban a segítségükre igyekvő Jaxot és Jasont letartóztatták. Jasont egy napnyi kalodára ítélték, Jaxet azonban a körözés miatt a Sárga Sólyommal együtt másnap reggel akarták felakasztani. Bár kikérdezték őket társaikról, Melano és Sir Eron elkerülte a csendőröket.

Másnap reggel egy kikötőbeli baleset miatt az akasztás kicsit később kezdődött az eredetileg tervezettnél, és Vlagyimir herceg jelenléte miatt (akit imád Gazdagrét népe) elképesztő tömeg gyűlt össze az akasztásra. Azonban mielőtt Melano (aki hátrahagyta Sir Eront, akiben nem tudott teljesen megbízni miután kiderült, hogy ő ölte meg az előző királynőt, Vlagyimir anyját) bármit tehetett volna, egy hatalmas robbanás rázta meg a várost - egy bálnaolaj raktár repült a levegőbe.

A pillanatnyi zavart kihasználva Sólyom emberei a tömegben támadásba léptek, lemészárolva az őröket és megszabadítva Sólymot. Vlagyimir herceget elfogták és a közeli operaházba vitték, amit elbarikádoztak. A herceg megmentésére küldött őrcsapatot a Sólyom emberei kegyetlenül lemészárolták, de a harcot figyelemelterelésnek használhatta a csapat (Jax megszabadult a káoszban, Sir Eron pedig a robbanás miatt utánukeredt) bejutott az operaházba.

Jason Peasantot Sólyom elfogta és arra használta hogy a követeléseit átadja az őröknek: szabad kiutat, a határerdők átadását az ÉKÁnak és a lázadók pénzelésének befejezését. Közben válaszul a déli seregeket elképesztő sebességgel mobilizálták (ami több évtizede nem történt meg), és az első ezred meg is érkezett a városba hamarosan.

Melano, Jax és Sir Eron kiszabadították Jasont és Valgyimirt, de a Sólyom és emberei megszöktek. Vlagyimir nem volt hajlandó visszavonni a körözést, hiszen Sir Eron ölte meg az anyját és bosszút esküdött ellene, de hajlandó volt most elengedni. Egy megölt foglyulejtőnél egy Lord Marcus Danient implikáló levelet találtak, amely egy Keresztúti összeesküvést írt le, Vlagyimir herceg megölésére, hogy az ÉKÁ ellen hangolja a Déli Királyságot.

Vlagyimir herceg elfogatóparancsot adott ki Lord Danien ellen, miközben a csapat vágtában Keresztút felé vette az irányt.

Előző Epizód: Edit

Old Friends and New Enemies Edit

Következő Epizód: Edit

Saving Little Ryan Edit