FANDOM

Season Three Episode Five - Raid on the Shadow TowerEdit

Összefoglaló:Edit

A lázadók győzelme után a csapat találkozott Mance-el, az átállt északi ügynökkel. Mance felajánlotta segítségét és beszámolt Garrett Blackhead halálának körülményéről. Egy ellencsapást javasolt válaszul az északi támadásra: jussanak be a Fekete Toronyba, a Fekete Herceg főhadiszállására és rabolják el Garrett Blackhead kardját!

Rpg305

Egy rövid kitérő után Zuhatagban, ahol elintéztek egy találkozót egy zsoldosvezérrel, a "Nagyúrral" aki felelős volt a Fekete Torony aljának őrzéséért, egy Ezüstparti kocsmában találkoztak Zephyrrel, egy drow nővel, aki a Nagyúr egyik embere volt. Ötszáz aranyért beleegyezett az üzletbe, és bejuttatta őket a toronyba.

A toronyban elkerülték az őröket amíg eljutottak a fő kincstárig, amit Mance kinyitott, majd Melano kifosztotta. Közben Jason egy mágikus képet talált, ami beszippantotta és megküzdött egy vérszomjas oroszlánnal.

Miután Melano megszerezte Blackhead kardját, egy kisebb gólem támadt rájuk, akit megsebeztek, de képtelenek voltak legyőzni. Miután Jasont Sir Eron megmentette, Mance elesett a gólemmel szemben és csak nagy nehezen juttatták ki. Végül a teljes csapat a csatornán keresztül elmenekült Zephyr segítségével.

A csatornában találkoztak a Nagyúrral, akiről kiderült, hogy nem más mint Zanian Duskwalker, aki felajánlotta segítégét nekik a megfelelő árért, látva hogy a lázadók nagyobb erő mint ő gondolta, hiszen az ÉKÁ már háromszor is vereséget szenvedett az elmúlt hónapban.

A csapat pedig elindult hazafelé, miközben olyan hírek keringtek az úton, hogy Keresztút lázong Vlagyimir herceg ellen, miközben a város urai továbbra is ismeretlen helyen vannak, és ideiglenes a királynő kormányoz. 

Előző Epizód: Edit

This is War Edit

Következő Epizód: Edit

The Final Countdown Edit