FANDOM

Season Three Episode Six - The Final Countdown Edit

A Fekete Torony megtámadása után Garrett Blackhead kardjával felszerelkezve a csapat megmenekült Zanien Duskwalker segítségével, Az együttműködését felajánló Zanien egy üzletet javasolt: ha segítenek neki kirabolni egy fegyverraktárat Zuhatagban, információt nyújt nekik az eltűnt Taeral Ferth ügyében.

A csapat bölényháton kijutott Ezüstpartból és dél felé indult. Daud üzenetet küldött nekik: Cox, Lord Adraihne testőre és barátja az eltűnt nemes nyomára akadt Zuhatagtól délkeletre egy kisvárosban és a csapat segítségét kérte a kiszabadításában. Daud azonban figyelmeztette a csapatot, hogy Tristan és Vlagyimir herceg Keresztútba tart, hogy lecsillapítsa a lázongó várost. Vlagyimir két déli sereget is magával hozott, de végül apja nyomására a várostól két napi járóföldre hagyta őket, hogy ne törjön ki nyílt lázongás. A vezetők nélkül maradt várost ez egy kicsit megnyugtatta, de nem nagyon, naponta törtek ki harcok.

A csapat végül úgy döntött, hogy Lord Adraihnet próbálják megmenteni. Mance és Ferenc, a bölény visszatért Nigelhez, hogy segítséget kérjenek Zanien feladatához, hogy megfejthessék Taeral Ferth eltűnésének titkát.

A csapat Gyümölcspatakba, egy Zuhatagtól délkeletre fekvő kisvárosba érkezett, amelynek legfőbb ipara a helyi puskapormalom volt. A vízimalomból átalakított hadiüzem a városka közepén feküdt, Heironeous temploma mellett. Bár a helyi pap figyelmeztette Sir Eront, a királynőölőt, hogy vigyázzon mit tesz, mert istene aggódik amiatt az irány miatt amit vett, a fiatal lovag nem törődött a figyelmeztetéssel.

Cox segítségével a csapat bejutott éjjel a puskapormalomba, ahol Lord Adraihnet fogva tartották. Miután hét Kenway hasonmás rajtukütött, csak nagy küzdelem árán szabadították ki az öreg hadvezért, aki súlyosan megsérült. Menekülés közben a csapat csapdába esett, miközben több mint hetven katona kereste őket a felsőbb szinteken. Két kiút volt: vagy a falu közepén húzódó folyóba vetik magukat és felrobbantják a malmot, ezzel elpusztítva Gyümölcspatak nagyját, vagy feláldozzák életerejük egy részét a győzelemért, és éveket öregednek.

Sir Eron visszautasította a második opciót és kiadta a parancsot Coxnak, hogy robbantsa fel a malmot. A robbanásban és az utána pusztító tűzben a város háromnegyede odaveszett, a halottak száma többszáz volt, leégett a malom, a templom és a házak nagyrésze.

Cox, Lord Adraihne és Jason Peasant Keresztútba lovagolt, ahonnan hírt kaptak, hogy Lord Marcus Danien elszökött Daudtól, a király és a herceg pedig megérkezett. Sir Eron és Melano hátramaradt, hogy a mentést segítse, azonban ez sem mentette meg Sir Eron Danient attól, hogy elveszítse istene által nyújtott erejeit, büntetésből a tetteiért.

Előző Epizód: Edit

Raid on the Shadow Tower Edit

Következő Epizód: Edit

A King, a Prince, a Queenslayer Edit