FANDOM

Summary Edit

Peasant, Cox és Adraihne visszatért Keresztútba. Cox és Adraihne biztos helyre mentek, amíg Adraihne felgyógyul, Peasant pedig Dauddal találkozott. Keresztút továbbra is a lázadás szélén ált, bár a király és Vlagyimir a városban volt és Lord Danien után kutattak - Vlagyimir személyesen vezette a házkutatásokat, amikor arra gyanakodott, hogy a város katonatisztjei bújtatják vezérüket.

Amikor híre érkezett, hogy a déli seregek mégis a város felé vették az utat, elterjedt a hír, hogy Lord Danien személyesen kiáll a királlyal szemben hogy pontot tegyen az ügyre. Hatalmas tömeg gyűlt össze a város főterén, ahol a király és Vlagyimir várt Lord Danienre. Peasant és Daud is oda vette az irányt (az első sorból követték a történteket), és késve bár, de Sir Eron Danien és Melano is megérkezett, majd egy közeli ház tetejéről figyelték az eseményt.

A király nyugtató beszéde káoszba fulladt, amikor Lord Danien megjelent a színen. Felszólította a királyt, hogy vonja vissza a csapatait a város környékéről, és szóváltásba keveredett Vlagyimir herceggel. A király, a herceg és Lord Danien veszekedése majdnem harcba torkollott, és a tömeg egyre közelebb állt a lázadáshoz.

Vlagyimir herceg tovább fokozta a feszültséget amikor Lord Danient ismét megvádolta az elrablási kísérlet kitalálásával és amikor Melano egy angyalt idézett a tér fölé, ami felszólította a jelenlévőket hogy gondolják át, amit tesznek, Vlagyimir kijelentette, hogy ez az olcsó trükk nem fogja megmenteni Lord Danien bőrét, aki lógni fog. Lord Danien dühében fegyvert rántott, és csak Daud közbelépése mentette meg Vlagyimir életét.

Daud eltűnt Vlagyimirrel, miközben a téren kitört a káosz. A királyt a testőrei megpróbálták kimenteni a megerősített, páncélozott kocsijában, Lord Danient pedig megpróbált úrrálenni az emberein és a tömegen. A lázongás hevében a három csapattag elszakadt egymástól.

Peasant Lord Danien parancsára Helena Királynő biztonságáról gondoskodott. Miután megmentette egy fosztogató csapattól, a várba kísérte, ahol hősies tetteiért Helena lovaggá ütötte megmentőjét.

Sir Eron a bátyja oldalán próbált úrrá lenni a főtéren a helyzeten és lecsillapítani a csatát. Miután híre jött a küzdelemnek az Adraihne házban (ahol Helena és Peasant volt), a bátyja elküldte, hogy tudja meg mi történt Helenával. Nem találta meg, és visszatért bátyjához.

Melano a király kocsiját követte. Egy Keresztúti század elállta az útját a királynak és így a csőcselék le tudta rohanni a király védőit. A káoszban, amit megnehezített egy, vagy több számszeríjász a házakból, füstbombák és puskás helybéliek Melano több tucatnyi támadóval végzett, de végül nem volt képes megállítani a kocsi felborítását és a király meggyilkolását.

A király halála után sikerült lecsillapítani a várost. Sir Eron elárulta, hogy beleegyezett Daud ötletébe, hogy Vlagyimirt juttassák ki a városból a hadseregéhez, de Lord Danien és Helena úgy döntöttek, megvédik magukat, és nem adják át a várost Vlagyimirnek és Syd herceg nevében örökösödési háborút indítanak, hogy megszabaduljanak a borzalmas hercegtől, aki így király lenne.

A Déli Királyság huszonkét év után újra háborúban áll.

Fontosabb halálok Edit

Előző Epizód: Edit

The Final Countdown Edit

Következő Epizód: Edit

Everybody Wants To Rule The World Edit