FANDOM

Összefoglaló Edit

A király halála után Lord Danien és a csapat nyílt lázadás mellett döntött. Alfred, egy őrző Sir Eron Danien segítségét kérte, hogy engedélyezzék az őrzőknek, hogy megvizsgáljanak egy különleges mágiaforrást a városban. Bár Sir Jason Peasant ellenezte, Sir Eron rávette bátyját, hogy engedélyezze az őrzők expedícióját.

Melano Gaster apjával dolgozott együtt, hogy kiderítsék, lehet-e, hogy a királyt megtámadó csőcselékben látott puskák Lord Danientől származnak. Szergej a lázadó féldrow bárd felkereste Jason Peasantet és segítségét kérte, a lázadók ugyanis egy hatalmas északi támadástól tartanak, és evakuálást fontolgattak. Daud visszautasította a csapat és Lord Danien kérését, hogy ölje meg Vlagyimir herceget, hogy megakadályozza a polgárháborút, és felszólította a Danieneket, hogy adják fel magukat.

Miután Zooty unokaöccse, Seebo csatlakozott a csapathoz, délre indultak Lord Danien hadseregével. Lord Danient elkísérték a Vlagyimirral való találkozóra, ahol Lord Danien nem volt hajlandó megadni magát, testvérét és Helena királynőt. Ezután megtámadták Vlagyimirt, és megölték két őrét a tárgyaláson, de kiderült, hogy nem Vlagyimir volt az, csak egy álcázott mágus.

Vérpatak

Lord Danien lovassága lerohanja Vlagyimir Koronaherceg jobbszárnyát

A csata alatt a csapat elfoglalt egy megerősített hidat, elvágva a visszavonulást Vlagyimir seregétől, és a jobbszárny vereségekor többszáz embert öltek meg Connor, a puskásosztag vezetőjének és embereinek segítségével. Vlagyimir elvesztette a csatát. de Lord Adraihne időben érkezett, hogy átvegye a sereg vezetését, és rendezetten visszavonuljon nyugatra.

Előző Epizód Edit

A King, a Prince, a Queenslayer Edit

Következő Epizód Edit

A Crown of Gold, a Crown of Stone and a Crown of Blood Edit