FANDOM

Összefoglaló: Edit

Zooty

Zooty Nackle - főmágus és feltaláló, a Kor'Kroll birodalom utolsó előtti császárának gyilkosa

A csapat előző küldetésein megszerezte az összes szükséges felszerelést az Egyesült Gnóm Bank kirabolásához - már csak egy utolsó simításra van szükség: valakit találni aki elviszi a balhét helyettük, hogy ne rájuk vadásszanak a bosszúszomjas gnómok a bankrablás után. Kevin javaslatára, hogy összekössék a kellemeset a hasznossal, Zooty Nacklet, a Déli Királyság volt főmágusát jelölték ki erre a pozícióra. Merlot az álcamester (Bruno) majd Zootynak fogja álcázni a bankrabláskor, amiben segíteni fog nekik az Aaron által ellopott néhány ruhadarab Zooty volt laborjából, illetve a varázsló mágikus prototípusa amivel a védelmi rendszert deaktiválják és a Nackle család kulcsa, amivel a széfet kinyitják. Azonban az is fontos, hogy Zootynak ne legyen alibije a bankrablás alatt. Ehhez pedig a csapat úgy döntött, hogy a legegyszerűbb lecsapni Zooty unokatestvérére, Monroe Nackle-re, akinek a halála után az egész Nackle család visszavonulna a rezidenciájukba a temetésre - és ezután Zooty lenne várhatóan a családfő.

Steel Mill

Az öntöde

Kevin információi alapján Monroe (maga is tehetséges varázsló, bár nem ér fel unokatestvéréhez, és főleg a védekező varázslatokhoz ért) egy új öntödébe látogatott, így úgy döntöttek, ott csapnak le rá. Útközben többször belefutottak Zooty kampányába, aki a gnóm konzuli pozícióért indult el.

A csapat hamar szétvállt: K6B és Merlo egyenesen az öntöde felé vette az irányt, míg Deina, Yor és Scarf a csatornákon keresztül indultak volna a célpont felé. Mielőtt Deinákék elérték volna a céljukat, észrevették hogy követi őket egy bölény, Ferenc. A sérült Ferenc rávette Scarfot, hogy segítsen neki kiszabadítani a gazdáját, Mance-t. Az elfogóiról hamar kiderült, hogy valószínűleg északi ügynökök, aki Lord Eron Danientől kaptak parancsokat arra, hogy kapják el Mancet, illetve egy üzenetet is talált, ami Deina állapotáról szólt.

Miközben Merlo próbált bejutni az öntödébe, K6B feljutott a tetőre, Yor és Deina pedig a csatornákon át a gyár alá. Merlot hamar kidobták az épületből amikor az álcája kevésnek bizonyult, de közben hallott pletykákat egy különös szellemhajóról amit Üreglaktól nem messze láttak a halászok, a fedélzetén azonosan kinéző emberekkel. Végül a belső ember híján megváltoztatták a tervüket és a kijáratnál támadtak rá Monroe-ra. Yor, Merlo és Scarf egy ház tetejéről tüzet nyitottak a gnóm ház fejére, miközben Deina lesből csapott le rá. Rövid harc végén Monroe testőrsége halott volt, azonban maga a célpont eltűnt: az egyik gnóm felismerhetetlenségig összeroncsolódott a gólem alatt, így nem tudták eldönteni, hogy ő volt-e Monroe, bár K6B állította, hogy nem. Miután a csapat elmenekült és Zooty megérkezett, ő sem tudta megállapítani, hogy mi történt Monroeval.

A küldetés után Sarah Frost emberei elkísérték a csapat egy részét (K6B kivételével) a Forgószélre, a hajóra amivel majd elmenekülnek. Itt az ezredes egy aggasztó hírt osztott meg velük: azt hallotta a forrásain keresztül, hogy a csapatot az ÉKÁ emberei (Kenwayek) el akarják fogni miután elszöktek Üreglakból, hogy átadják néhányukat Üreglaknak, mint Déli ügynökök. Scarfot feltételezhetőleg a Délnek adnák át, hogy javítsanak a diplomáciai viszonyokon (Lord Adraihne gyilkosán jelenleg is elég nagy vérdíj van), Deinát pedig megtartanák maguknak, K6B-t pedig egy másik küldetésre állítanák rá. Ez, és más apróságok amiket összegyűjtöttek az elmúlt hónapokban (a Deina állapotáról szóló levél, a Gnómocaust tervek és a pletykák Scarf átadásáról a Délnek) megrendítették a csapat bizalmát Kevinben, K6B-ben és az ÉKÁban. Azonban mivel ezeket az információkat nem tudták megerősíteni, és a bankrablás másnap délben indul, a csapatnak hamar döntést kell hoznia, hogy mit akar tenni...

Előző Epizód: The House of (Tiny) Horror Edit

Következő Epizód: The Heist of the Century Edit