FANDOM

Összefoglaló Edit

Üreglak

Üreglak térképe

Miután a csapat Üreglakba érkezett hét napnyi utazást követően, a Fekete Herceg helyi ügynöke, Kevin várt rájuk. Körbevezette a csapatot a városban, bemutatva annak fő nevezetességeit, köztük az Egyesült Gnóm Bankot, a Terráriumot és a Parlamentet.

A csapatot Kevin bordélyháza, a Macskafogó alatti pincerendszerben szállásolták el, ahol egy számukra épített, gazdagon felszerelt szobák vártak rájuk. Itt mondta el nekik Kevin a Fekete Herceg tervét a Gnóm-Félszerzet Protekturátus megváltoztatására, és beolvasztására az ÉKÁba. Az Egyesült Gnóm Bank, amely a gnómok politikai erejét adja az elképeztő gazdagság, hitelek és birtokokon keresztül kirablása, és az ott található összes irat megsemmisítése a cél. Azonban a bank erősen védett és még soha sem rabolták ki - így sok előkészületre lesz szükség.

Ennek az első lépéseit a csapat azonnal meg is kezdte. Yor az arany-titánium ötvözetek mesterét, Aleksijt a törp kovácsot kutatta fel és juttatta ki egy kocsmából. Itt meggyűlt a bajuk egy féldrow bárddal és néhány déli tengerésszel, akik a Dél Csillagával érkeztek, de végül Yor és Aleksij többé kevésbé egészben jutottak ki a kocsmai verekedésből.

K6B és Scarf felkutatták Brunot, az álcamestert. A férfi eltűnt amikor hollós zsoldosok (mint később kiderült, a Nagyúr emberei) hurcolták el tartozásai miatt, de ketten felkutatták a raktárat ahol fogva tartották, és rövid küzdelem után megszöktették. K6B élve elengedte a Nagyúr egyik hadnagyát, az elf Elt, miután megölte két emberét és őt is súlyosan megsebesítette.

Merlo és Deina egy hajót szerzett. Merlo családi kapcsolatainak segítségével egy hatalmas mulatságot csapatott hogy minél több tengerészt juttasson le a Forgószél, egy déli fregatt, fedélzetéről, majd elterelte a figyelmet a hajón miközben Deina segítségével három másik gnóm csatlósa felkúszott és rövid harc után megszerezték a hajót, meggyilkolva a másodtisztet. Ezután az elvontatott hajót Sarah Frost és emberei vették kezelésbe, felkészítve egy hosszabb utazásra.

Kevin a következő feladatot adta ki nekik ezután: a csapat fele Üreglakban marad, hogy ellopja a bank széfjének kulcsát egy a Terráriumban rendezett fogadáson, miközben a másik fele a Langerhans szigetekre utazik, hogy megszerezzék az Egyesült Gnóm Bank alaprajzát egy kalóztól, aki elfogta a futárt aki hozta.

Előző epizód: Old But Not Obsolete Edit