FANDOM

Összefoglaló Edit

A Lysi események után a csapat nagyja, Magnus kivételével, a Fellegváron ébredt fel. Mint kiderült, az előző napon egyszer csak ott jelentek meg, közben pedig Liz Gaster tájékoztatta Danient a küldetés sikeréről. Bár mindenki hősökként tekintett rájuk, Orlag és Melano nem érezték ünnepi hangulatban magukat. Közben a Déli felfordulás ellenére úgy tűnt, Vlagyimir végleg eldöntötte, hogy fellép az ÉKÁ ellen, de előtte még Zooty megkérte a csapatot egy szívességre: nézzenek körül Üreglakban: a Cressi bomba, ami a Fellegvárban felrobbant ugyanis a Nackle művek jelképét viselte magán, és az ügynök (Leila) akit odaküldtek már egy hete nem reagált a Fellegvár üzeneteire, akárcsak Monroe Nackle, Zooty unokatestvére.

Sir Bericcel kiegészülve a csapat Üreglakba teleportált, azonban a Nackle ház bejáratánál elutasították őket, mondván Monroe Nackle nincs otthon. Leila utolsó ismert lelőhelyén (A Fekete Mellek bordélyház) sem volt ott az ügynök, de találkoztak Coxal, aki Scarfra (Lord Adraihne gyilkosára) vadászott, akit a környéken láttak. A csapat megígérte hogy segítenek neki, és hamar rá is találtak a környéken szaglászó Scarfra, aki menekülni kezdett. Melano megperzselte a rókáját, Scarf pedig egy titkos ajtón át a bordélyházba menekült. Rövid üldözés után Sir Beric és Melano kiütötték az északi gyilkost.

A titkos ajtó végén rejlő lépcső aljáról, ahova Scarf tartott, azonban Monroe Nackle hangját hallották, ahogy bombák eladásáról beszél. A csapat Scarfnak és északi ügynököknek álcázva magát oda indultak, találkozva Monroe Nacklevel, Kevinnel és Merlo Bilbidussal, akik épp egy bombák eladásáról szóló szerződést véglegesítettek. A Scarfot megpillanto Merlo azonnal menekülni kezdett, és a lebukott csapat rátámadt az északiakra. Sir Beric és Sato kiütötték Monroet, Orlag pedig elfogta Kevint, de Bilbidus elmenekült, Satoval a nyomában.

Miután nem sikerült semmi hasznosat megtudni Kevintől, a három foglyot a Fellegvárra vitte Melano, majd a visszaérkező Satoval (aki elvesztette Bilbidust, aki láthatatlanná vált, de megtalálta az elfogott Leilát), a Macskafogó nevű bordélyházba indultak, ahol Leila szerint Bilbidus meghúzhatja magát. Ott Bilbidus zsoldosaival gyorsan elbántak a kalandozók és az asztal alatt bújkáló Merlot is elfogták, fontos északi csapatmozgásokról szóló iratokkal és a bankrablás terveivel együtt. A terveket és néhány levél másolatát otthagyva, a csapat magával vitte Bilbidust a Fellegvárra miután értesítették az őrséget.

A Fellegváron kiderült, hogy Monroe Nackle magánakcióba kezdett, és úgy próbálta elősegíteni a próféciában megemlített háború kitörését, ha Vlagyimir nem mutatna elég hajlandóságot rá, hogy bombákat ad el az északi háborúpártiaknak.

Előző Epizód: All of this has happened before... Edit

Következő Epizód: At Crossroads Edit