FANDOM

Kenway
Kenway
Faj Ember
Frakció ÉKÁ
Pozíció Ügynök
Státusz Több klónja még él
Kor Ismeretlen
Kaszt Rogue

Season 2 Edit

Kenway a Keresztúti bérgyilkoscéh (Kelyhesek) egyik vezetője volt húsz évvel a Tavaszi Háború után. Daud mestere és oktatója volt a bérgyilkosságban, majd az ő segítségével vezette első küldetésére, Lord Danien családi házába, hogy ellopjanak egy fontos iratot. A küldetés során azonban lebuktak és elfogták Lord Danient és feleségét, majd rávette a tapasztalatlan és fiatal Daudot, hogy ölje meg őket, hogy titokban maradjon kilétük. Daud végül megtette, de aztán mestere ellen fordult a gyilkosság miatt és bosszúhadjáratot folytatott a Kelyhesek ellen. Végül elűzte Kenwayt, de nem sikerült legyőzni őt.

Kenway északra menekült, és Daud kiderítette, hogy valószínűleg a Fekete Hercegtől kapta a parancsait a Danien család ellen. Később Kenway járt Zöldvárban ahol megölte Lord Orwyt, mielőtt Daud közbeavatkozhatott volna, majd elmenekült.

Ezután Kenway több ÉKÁ küldetést is vezetett szerte a világban.

Season 3 Edit

A Raktáros halála után a Fekete Herceg Kenwayt küldte Keresztútba, hogy átvegye az ottani ÉKÁ ügynökök vezetését és visszaszerezze a megreformált Kelyheseket. Daud erről fülest kapott és Hollófészekben út közben lecsapott rá, majd Melano Gaster és Sir Eron Danien segítségével megölte őt.

Kenway visszatért nemsokkal később, amikor felfedte magát, hogy Lord Adraihnenek adta ki magát, amikor elfogatta Lord Marcus Danien gyermekeit. Daud dühösen utánavetette magát, de Kenway megszökött.

Lord Adraihne kiszabadítása közben a Gyümölcspataki puskapormalomban bukkant fel Kenway újra - ezúttal azonban hét iker egyszerre. A harcokban öt elesett, a malom felrobbantásakor a maradék kettő eltűnt, valószínűleg meghalt. Az egyikük még Lord Adraihne kiszabadítása előtt leszúrta őt, válságos állapotban hagyva az öreg hadvezért.

Garrett Blackhead terve alapján a csapat később belegyezett, hogy átadják a Fekete Toronyból ellopott kardot Aaronnak, a Keresztúti követnek, Kenwayért cserébe. A Fekete Herceg beleegyezett, de a csere sose történt meg - a csapat viszakozott, mielőtt nyélbeüthették volna az üzletet.

Amikor Nigel és Mance megtámadták a Sötét Cellákat - Taeral Ferth rejtekhelyét Ezüstpartban - több klónozótartályt is találtak, melyekben különféle korú Kenwayek voltak. Felismerve ennek a fontosságát, a két lázadó ellopta az egyik tartályt, a benne lévő Kenwayyel együtt: ez megmagyarázta a nagy számú Kenwayek felbukkanását. Az elrabolt Kenwayt később Robert Blackhead felhasználta, hogy újra testet öltsön, és kikerüljön a Blackhead kardból.

Egy másik, tapasztaltabb Kenway klón részt vett Lord Marcus Danien, a Királycsináló meggyilkolásában, de Badger és Dante közösen megállították és megölték.

Season 4 Edit

K6B, a Lord Danien különleges osztagába beosztott Kenway tulajdonságaiért lásd a K6B szócikket.

A Lord Adraihne villája ellen vezetett támadásnál egy nagydarab Kenway modell csatlakozott Merlo és K6B osztagához, aki korábban Colonel Sarah Frost oldalán harcolt. Ezt a modellt a gólemek kiszabadításakor Cox fejbelőtte.