FANDOM

Lady Natasha Dragovich
Dark archess
Faj Ember
Frakció Déli Királyság
Pozíció Kisnemes
Státusz Él
Kor 27
Kaszt Rogue

Tavaszi Háború Edit

Natasha anyja, Lady Ivanova Dragovich egy kicsi Lysi nemesi család egyetlen lánya volt, a Summers család hűbérese. Kicsi váruk és földjeik a Lysi dombság nyugati végében feküdtek.

A Dragovich család számára a háború pusztulást hozott csak: a még meg sem született Natasha nagyapja elesett a Törtpataki ütközetben, amikor Lord Eobard Troy oldalán megrohamozták az utolsó embereikkel az őket körbevevő északi csapatokat. A Lys felé közeledő északi csapatok feldúlták a földjeiket és felégették a várat, benne Ivanova anyjával és két kistestvérével, utolsó bátyja pedig Kor'Krollban halt meg, amikor az utolsó császár felgyújtotta a várost.

A család egyetlen túlélője, Lady Ivanova azonban eddigre már súlyosan megbecstelenítette magát, amikor a háború elején teherbe esett egy ismeretlen férfitól. Sokan azt pletykálták, hogy Ivanova azért nem vallotta be soha, hogy ki az apa, és azért nem került elő, mert északi kém volt, aki elcsavarta a fiatal lány fejét. Így Natasha elég kellemetlen körülmények között látta meg a világot, és sose tudta meg, hogy ki az apja.

A háború után Lysben nőtt fel Natasha, miután Lord Steven Summers megszánta a szerencsétlenül járt Dragovichokat, és járandóságot, valamint szállást juttatott nekik rezidenciáján. Minden baját a háborúra fogta az anyja, és fiatalkorától a háború szörnyűségeiről mesélt Natashának. Tizenhárom éves korában anyja különös körülmények között meghalt, sokan azt mondták, öngyilkos lett, mert nem bírta tovább a szégyent. Natasha azonban nagyszerű harci kiképzésben részesült a Summers család fegyvermesterétől, és fiatalkorában találkozott John Doeval is.

Season V Edit

Natasha az évek folyamán komoly befolyást szerzett Lysben, ahol a nép nagyon szerette - közülük valónak érezték, mivel nagyon sok időt töltött az utcákon, kikötőben, piacokon, és megfogadták tanácsát. Többször döntőbírónak kérték fel apró-cseprő ügyekben, de hírnevét azzal alapozta meg, amikor sikerült békét kötnie két rivalizáló zsoldoscsapat között, akik éjjel terrorizálták a város utcáit összecsapásaikkal.

Amikor híre ment, hogy ÉKÁ kémek járják a várost, Natasha is részt vett a keresésükben, elsősorban azért, hogy megakadályozza az utcai harcok újabb kitörését. Az udvarban nem bír túl nagy befolyással, de mindenki tudja róla, hogy erősen békepárti, és elítél mindenkit, aki a köznép életével akar megvásárolni újabb területeket a Déli Királyságnak.

Amikor a Danien prófécia követői a városba értek, és John Doe csatlakozott hozzájuk Lady Vanessa Whitehill kérésére, Natasha segített a csapatnak többször is. Ő mutatta meg nekik a dokkokban az ÉKÁ kémek raktárát, és segített elfogni az egyik ügynököt. Többször próbálta meggyőzni a csapatot, hogy akadályozzák meg a merényletet Lady Liz Gaster ellen mielőtt az nyilvánossá válik, mert az bizonyosan háborúhoz vezethet, amit Natasha mindenáron el akart kerülni. Natasha a csapattal tartott az ÉKÁ raktár kifosztásakor és amikor megtalálták a maradék megbűvölt fegyvereket, amelyek megakadályozzák a célpont feltámadását.