FANDOM

Lady Vanessa Whitehill
Vanessa Whitehill
Faj Ember
Frakció Déli Királyság
Pozíció Nemes
Státusz Él
Kor 23
Kaszt Fighter

Season IV Edit

Lord Whitehill második gyermeke, és egyetlen lánya, Lady Vanessa kicsi korától fiús lány volt, aki jobban kedvelte a kardokat, mint a babákat. Anyja belehalt a szülésbe, és apja örült lánya érdeklődésének, így segítette, tanította őt.

Miután apját és bátyját meggyilkolták Lord Adraihne villájában (egy ÉKÁ csapat volt, Lord Eron Danien megbízásából), egy Kenwayt küldtek a Whitehillek otthonába, hogy megölje a család utolsó tagját. Amikor a Kenway éjjel lecsapott a fegyvertelen lányra, elszámította magát, és brutális küzdelemben Vanessa puszta kézzel agyonverte, megszerezve a Vasököl nevet, amin később sokan ismerték.

Lord Adraihne halála, és a Határvidék urának eltűnése után a vezető nélkül maradt Határvidéki nemeseket Vasököl Whitehill szervezte egybe, és vezette az ÉKÁ fosztogatások és támadások ellen a védelmet. Többször kérelmezte a királyt, hogy a Határezred maradékát bocsássák rendelkezésére, de mivel hivatalosan nem ő a Határvidék Ura, kérését eddig mindig elutasították.

Season V Edit

A Danien prófécia követői Lysben találkoztak Vanessával, és fontolgatták, hogy őt támogassák a megüresedett Királyi Tanácsi pozícióért (Főhadvezérnek). Az agresszív nemes azonban fiatalsága és tapasztalatlansága miatt nem számított vezető jelöltnek, hiába támogatta őt Lady Liz Gaster, a háborúpárti főmágus is. A Lord Arnolf Cartheuze halála utána felfordulásban ismét felmerült a neve mint lehetséges jelölt.

Lady Vanessa a csapat rendelkezésére bocsájtotta John Doet, megbízható emberét.