FANDOM

Lord Matthew Adraihne
Lord Adraihne
Az idős Lord Adraihne
Faj Ember
Frakció Déli Királyság
Pozíció Városkapitány / Főnemes
Státusz Halott
Kor 73

A Tavaszi Háború Edit

Sir Matthew Adraihne a Tavaszi Háború előtt Keresztút városkapitánya volt, amit egy jóbarátja közbenjárásának köszönhetett - ő maga egy kisnemes fia volt, de tehetségének köszönhetően hamar megbízott benne Keresztút nemeseinek nagyja és a király is.

Az északiak támadásakor Sir Adraihne átlátta, hogy nincs esélyük és evakuálta a várost, megmentve a Határezredet, a Déli Királyság veterán seregét, de elvesztette a várost, amit a Kor'Kroll Birodalom emberei porig égettek. Idősebb fia, Thomas elesett visszavonulás közben, amikor csapataival feltartotta a támadó balszárnyat.

Lysbe visszatérve rábízták a Határezredet, miközben a többi sereget mobilizálták. Adraihne megbízott öt embert: Coxot, egy fiatal felderítőt, Taeral Ferthet, egy drowt, Quetiory Saradaet, egy félszerzet bérgyilkost, Tussant egy nagyhatalmú papot és Gormont, a megégett arcú mágust, hogy az északiak ellen segítsenek egy szövetséget létrehozni a Déli Királyság, a Drowk, a Törpök és a Gnóm-Félszerzet Protektorátus között.

A csapat sikeres volt, de az Északi Birodalom már a Lysi dombságnál járt, amikor a Déli Királyság felkészült a csatára. A korábbi vereségek hatására az előző hadvezért leváltották és Sir Adraihnet nevezték ki a helyére. Adraihne jól végezte dolgát és a Lysi csatában legyőzték az Északi sereget, a csapat és Zooty, a Déli Királyság főmágusának segítségével. A Császár meghalt, Adraihne pedig a Tristan herceg oldalán Kor'Krollig menetelt.

Kor'Kroll ostroma rövid volt, de véres. Az előző császár fia sebtiben megkoronáztatta magát, majd a Kor'Krollbaba behatoló csapatokra gyújtotta a várost, ahol elesett Adraihne másik fia is. A sereg nagyja visszavonult, de egy elit osztag, Adraihne, Zooty és Tristan vezetésével bejutott a császári palotába, ahol legyőzték a maroknyi őrt és megölték az új császárt, elpusztítva a Kor'Kroll Birodalmat.

Sir Adraihnet tetteiért a Keresztút környéki földek urává tették meg. Örököse azonban nincs és nem házasodott meg újra, így halála esetén a királyra száll vissza mindene.

Season 2 Edit

Lord Adraihne felkérte Wolfgang Icedraket, Zanian Duskwalkert, Ariannet és Sir Eron Danient, hogy hozzák vissza barátját, Coxot, aki az Őrzők új kiképzőtisztje lett. A csapat sikerrel járt, és Cox azóta is Adraihnel él. Jutalmul Zanian Duskwalkerre ruházta Hollófészket, egy Határerdei kis falvat egy váracskával.

Lord Adraihne nem vett részt a Keresztúti lovagi tornában, vagy az álarcosbálon.

Season 3 Edit

Az ÉKÁ fenyegetés miatt Lord Adraihne Keresztút egyik főnemesével, Lord Marcus Daniennel közösen kampányolt az uralkodónál, Tristrannal, hogy mobilizálják a Keresztúti seregeket. Vlagyimir koronaherceg elrablása után engedélyezték ezt, Lord Danien parancsnoksága alatt, de rá Vlagyimir elfogatóparancsot adott ki, amit Adraihne teljesített is és elfogta fiait, de Lord Danien Daud segítségével elszökött.

A csapat (Melano Gaster, Jax, Jason Peasant, Sir Eron a Királynőölő, Daud és Tywin) kiszabadították Lord Danien gyermekeit Lord Adraihne villájából, ahol édesanyjával él általában, de felfedezték, hogy aki Lord Adraihnenek adja ki magát, az voltaképpen Kenway, egy északi ügynök. Kenway elmenekült, de Lord Adraihne így eltűnt.

Adraihne barátja és testőre, Cox akadt végül a nyomára - egy Gyümölcspatak nevű északi kisvárosban tartották fogva. A csapat segítségével Cox kiszabadította Adraihnet, aki azonban súlyosan megsérült közben - Cox pedig visszavitte Keresztútba.

Miután felépült sebeiből, az idős Lord Adrihne Vlagyimir herceg segítségére sietett a Vérpataki ütközetnél. Átvette a sereg irányítását a csata közben, és sikerült megmentenie a teljes pusztulástól, majd nyugatra vezette a túlélőket.

Season 4 Edit

A Lysi események után Vlagyimir megkezdte volna a tisztogatást a lázadást és féltestvérét, Sydet támogató nemesek között, amikor Lord Adraihne megérkezett seregével a fővárosba. A hadsereg nyomására Vlagyimir nem végzett foglyaival, és békét kötött, hogy a sokkal sürgetőbb északi fenyegetésre koncentrálhasson. Miután kibékítette Lord Summerst és immár I. Vlagyimirt (Summers felajánlotta lányát, Helenát a király feleségének) Lord Adraihne azonnal északra indult, hogy megerősítse az új határvidéket, a Vérpataktól délre. A saját rezidenciáját használta főhadiszállásnak, villájában szállásolta el a déli sereg nagyját, miközben a környező vidék nemeseinek a földjeit járta, megerősítette a várakat és erődöket és lelket öntött a Keresztúti déliekbe, akik morálját alaposan megviselte az egyik főnemes, Sir Eron Danien átállása az ÉKÁhoz, mint Keresztút helytartója.

A túl sikeres békítést, és a Déli Királyság stabilizálást nem tűrhette az ÉKÁ, akiknek minden lépését aláásta az öreg főnemes, ezért Lord Eron Danien egy új különleges osztagot küldött Lord Adraihne meggyilkolására, és hogy visszaszerezzék az ő parancsára megszerzett gólemeket. A Merlo Bilbidus által vezetett osztag sikerrel járt, és Scarf, a híres gyilkos megölte Lord Adraihnet, káoszba taszítva a Déli Királyság határvidékének védelmét, és újra destabilizálva a kényes békét Lysben.