FANDOM

Lord Oliver Lytton
Lord Oliver Lytton
Faj Ember
Frakció Déli Királyság
Pozíció A Király Keze
Státusz Él
Kor 58

Tavaszi Háború Edit

Lord Oliver Lytton apja utasítására már fiatalon az udvarba ment kapcsolatokat építeni, és a Tavaszi Háború előtt végig Lysben volt húgával, Irina Lyttonnal együtt. Itt figyelt fel rájuk Tristan herceg, aki a háború előtt egy évvel feleségül is vette Irinát, és nem sokkal később megszületett egyetlen gyermekük, Oliver unokaöccse, Vlagyimir. Oliver Lytton nagyon jó kapcsolatot ápolt a (későbbi) királlyal a háború után is, és a saját gyermekei, Grigorij, Dimitrij és Viktor a herceggel együtt nőttek fel. Apja halála után III. Tristan felkérte Lord Lyttont, hogy legyen a Királyi Tanács tagja.

Season III Edit

Vlagyimir megkoronázása után Lord Oliver Lyttont felkérte, hogy maradjon a királyi tanács tagja és a gyermekei a személyes testőrei lettek.

Season IV Edit

Lord Lytton közvetlenül Vlagyimir esküvője előtt érkezett vissza déli birtokairól a városba, és nem vett részt a Summersek meggyilkolásában.

Season V Edit

Lord Oliver Lytton a Király Embereinek a vezetője lett az esküvő után, és Vlagyimir legközelebbi bizalmasa az udvarban és a Királyi Tanácsban. Fia összetűzésbe keveredett Magnussal és a Cartheuze házzal, de a kárpótlásul kifizetett 100 aranyat Lord Lytton visszaküldte Lord Arnolf Cartheuzenek azzal az üzenettel, hogy ne kerüljenek összetűzésbe házaik a jövőben.

Melano Gaster és Magnus figyelmeztették Lord Lyttont, hogy a középső fia, Sir Dimitrij Lytton sok pénzzel tartozik a Nagyúrnak. Lord Lytton ezért visszaküldte fiát a családi birtokokra, azonban mielőtt elhagyta volna a várost, három maszkos támadó (Sato, Orlag és John) jól összeverték a Nagyúr parancsára.