FANDOM

Lord Steven Summers
Summers
Lord Steven Summers, a Déli Királyság Főadmirálisa
Faj Ember
Frakció Déli Királyság
Pozíció Főadmirális
Státusz Halott
Kor 58

Season 3 Edit

Lord Steven Summers III. Tristan második feleségének, Helenának (született Helena Summers) az apja, és a Déli Királyság főadmirálisa, Lord Marcus Danien egyik legfontosabb támogatója volt. Helenán kívül hat gyermeke van még, két lány és négy fiú. Lord Summers tartóztatta fel a Lysből menekülő Vlagyimir párti főnemeseket, Angyalszigeti Lord Olivert és Lord Troyt. Amikor a déli nemesek visszautasították a parancsot és nem fordultak vissza, Lord Summers elsüllyesztette a hajójukat, megölve mindenkit a fedélzeten.

Az admirális és fia, Sir Beric Summers segített a csapatnak kijutni a Lysi palotából Lord Marcus Danien halála után. Miközben Vlagyimir emberei a palotában őket keresték, a csapat megszökött Lord Danien gyermekeivel, Lord Summers pedig a flottához menekült, ahol ott is maradt, Lord Adraihne érkezéséig.

Season 4 Edit

Lord Adraihne és seregének érkezése végül megállította a további vérontást, és kibékítette a két oldalt. Hogy a törékeny békét megőrizzék, Vlagyimir beleegyezett, hogy elveszi Summers lányát, Helena Summerst. Lord Steven Summers továbbra is a főadmirális, bár az udvarban kevesen kedvelik a lázadásban betöltött szerepe miatt.

Az admirális Üreglakba ment a házasság előtt, hogy a Nackle ház fejével, Monroe Nacklevel tárgyaljon a gnóm unokatestvére, Zooty kampányáról a Gnóm-Félszerzet Protektorátus konzuli pozíciójáért. Fia, Sir Beric súlyosan megsérült amikor hajóját, a Hullámtörőt elrabolták, és hosszú hetekig élet-halál között lebegett. Bár többen azt pletykálták hogy haldoklik, az admirális fia végül csodálatosan gyorsan felépült és apjával visszatért Lysbe a királyi esküvőre.

Vlagyimir esküvőjén a király parancsára az összes volt Danien-párti lázadót elfogták. Bár sokan elmenekültek, Lord Steven Summers testőrségét lemészárolták, a főnemes szintén meghalt. Lord Summers több gyermekét elfogták (pl: Helena Summers, Miranda Summers, Rodrik Summers), azonban Sir Beric Summers kivágta magát a várból Melano Gaster oldalán, és kicsúszott a király kezei közül. Helena Summerst halálra ítélték a lázadásban való vezető szerepéért, húga, Miranda azonban kiszabadult, amikor Marcus Danien és Cox elcserélték a túszul ejtett Vlagyimirt a foglyokra.

Summers családfa

Lord Summers családja