FANDOM

Season III Edit

Lord Robert Troy
Lord Troy
Lord Troy a Terrárium alatti titkos járatokban
Faj Ember
Frakció Déli Királyság
Pozíció Főadmirális
Státusz Él
Kor 33

Sir Robert Troy a Lys környékén hatalmas birtokokkal rendelkező Troy család elsőszülöttje, Vlagyimir herceg közeli barátja. Néhány évvel ezelőtt Lord Steven Summers második lányát vette feleségül, apja nyomására, egy lányuk született eddig.

Apja a Királyi Tanács egyik embereként az idősebb herceg megkoronázást támogatta, és Lord Marcus Danien terveinek egyik fő ellenzője volt. Miután Lord Danien seregei győzelmet arattak Vérpataknál és megindultak Lys felé, a Királyi Tanács megszavazta I. Syd megkoronázását. Lord Ronald Troy megpróbálta ellopni a koronát Angyalsziget urának segítségével, azonban Lord Steven Summers emberei megakadályozták. Amikor a két főnemes elmenekült a városból, a hajójukat feltartóztatta és elsüllyesztette a főadmirális, megölve mindkettőt.

Apja halála után Robert lett a Troy család feje, továbbra is Vlagyimir hű támogatója. Öccse, Sir Oliver Troy lett a király egyik személyes testőre.

Season IV Edit

Apja halála után Lord Robert lett Vlagyimir kegyelméből a Déli Királyság flottájának kapitánya, aki közvetlenül a Főadmirálisnak felelt. Lord Steven Summers oldalán Üreglakba ment, ahol találkozott Nickolas Brownal, a félszerzet Brown klán fejével, megnyugtatva őt, hogy Vlagyimir nem fogja támogatni Zootyt a kampányában a konzuli pozícióért. Lord Troy tagadta, hogy ő vagy a király ismerne bármilyen ÉKÁ tervet a Gnóm-Félszerzet Protektorátus ellen.

Robert jelen volt Vlagyimir esküvőjén. Királya oldalán segített elfogni Lord Steven Summerst, és őt nevezték ki a Déli Királyság új főadmirálisának.

Season V Edit

Felesége halála után újraházasodott, és egy fia is született. A Királyi Tanács tagjaként a békepártiak egyik vezetője és az ÉKÁ nagykövet, Aaron Farseer közeli barátja. Lord Troy nem akart elfeket a Királyi Tanácsba, amikor felmerült a Királyi Főhadvezéri pozíció betöltése.

Troy családfa

A Troy ház családfája