FANDOM

Season 3 Edit

Mance
Mance
Faj Ember
Frakció ÉKÁ/Északi Lázadó
Pozíció Felderítő
Státusz Él
Kor 21
Kaszt Ranger
Mance egy volt északi kommandós, részt vett a Sárga Sólyom oldalán Bulat kolostorának elpusztításában és Garrett Blackhead megölésében. Amikor a Sólyom megtalálta Garrett Blackhead kardját, a Fekete Herceg ügynöke megölte a csapat összes többi tagját. Mance végignézte ahogy összes társát megöli a saját vezetőjük, és csak hűséges bölénye, Ferenc segítségével tudott elmenekülni. A Sárga Sólyom sokáig üldözte, de Mancenek és Ferencnek sikerült elmenekülniük az északi lázadókhoz.

Nigel, a lázadók vezetője miután bebizonyosodott, hogy Mance igazat mond, elfogadta a felderítő segítségét. Mance segített Sir Eron Daniennek, Melano Gasternek és Jason Peasantnek elrabolni Garrett Blackhead kardját a Fekete Toronyból és miután sikeresen kijutottak, Ferenccel utánajártak Taeral Ferth eltűnésének. Segítség híján túl későn derítették ki, hogy a drow az ÉKÁ ügynöke, és nem tudták időben figyelmeztetni Nigelt, így a lázadók erejének nagyját elpusztították. Mire Mance és Ferencs visszatért az északi Tóvidékre, már csak halottakat találtak, és egy súlyosan sérült Nigelt.

Nigellel együtt Mance és Ferenc megtámadták Taeral Ferth otthonát, amiről kiderült, hogy egy Kenway-klónozó labor. Ketten együtt legyőzték Taeral Ferthet, és elloptak egy Kenway klónt. Ezután egy Ferenc által vontatott katonai kocsin végigrobogtak Ezüstparton, több helyi látványosságot elpusztítva, majd a Nagyúr emberei elbújtatták őket Arcadiában.

Ferenc

Ferenc, a bölény

Season 4 Edit

Sir Eron Danien árulása után Mance, Szergej és Nigel, a lázadás maradéka Arcadiában maradtak. Mance és Szergej Üreglakba mentek, hogy további információkat gyűjtsenek a Fekete Herceg terveiről a Gnóm-Félszerzet protektorátussal. Mance jelen volt a Terráriumban amikor Lord Troy (Vlagyimir megbízottja) találkozott a Brown félszerzet családdal, és Scarfal együtt kihallgatták a tárgyalást, megszerezték az elfogott északi tervet a gnómok kiírtásáról és megszöktek a félszerzetek elől.

Később egy sérült Ferenc segítséget kért Scarftól, aki megmentette az elfogott Mancet, akire ÉKÁ ügynökök csaptak le. Köszönetképpen Mance odaadta Scrafnak a faragott főnixet, amit Melano Gaster küldött neki, azzal az utasítással, hogy csak akkor használja ha végszükségben van, és akkor érte jönnek.

Season 5 Edit

Mance és Ferenc csatlakoztak a Rambaldi prófécia követőihez a Fellegváron, és több küldetésen is részt vettek, ahol a felderítői képességeik jól jöttek. Mance és Szergej barátsága töretlen maradt, és közösen mentek Cressbe, hogy elrabolják a Fekete Herceg egy új találmányát.