FANDOM

Nigel
Nigel
Nigel páncéljában
Faj Ember
Frakció Déli / Északi lázadó
Pozíció Zsoldos / A Lázadók vezetője
Státusz Él
Kor 67
Kaszt Fighter

Season 2 Edit

Mint egy Keresztúti szabadlovag, Nigel is részt vett a Keresztúti lovagi tornán, ahol megismerkedett Zanian Duskwalkerrel. Zanian felbérelte, hogy menjen Hollófészekbe, amit Lord Adraihnetől kapott nemrég jutalmul és felügyelje amíg meg nem érkezik. A lovagi torna után Nigel útrakelt és át is vette a falu felügyeletét hamarosan.

Zöldvár eleste után Zanian Duskwalker nyíltan Észak mellé állt, Hollófészekkel együtt. Mielőtt ő megérkezett volna, ÉKÁ katonák jöttek átvenni az irányítást, de Nigel nem adta át nekik a várat békében. A katonák kiűzték őt és sebtiben képzett embereit (köztük Jason Peasantot), ők pedig a Határerdőkben kerestek menedéket egy nagy barlangrendszerben és innen fosztogatták az északiakat. Számuk napról napra nőtt, köszönhetően a sok északellenes menekültnek.

Nigel emberei rajtaütöttek az északra tartó Raktároson, aki Garrett Blackhead elől menekült és elrabolták a ládáját az északi információkkal együtt. Amikor Zanian, Arianne és Sir Eron rátalált a menekültekre, elfogta Ariannet mint északit és a megöletésével fenyegetett, ha Zanian nem küldi el az északiakat. Zanian végül nem tette ezt, de a Raktáros támadása alatt (egy megvadított Királygyík által) Arianne megszökött.

A barlang és Hollófészek elvesztése után Nigel a menekültekkel az északnyugati tóvidék felé vette az irányt, Kor'Krollt elkerülve, Sir Eron Danien és Jason Peasant társaságában. Később csatlakozott hozzájuk Taeral Ferth és Szergej is, majd egyre többen. Mivel Nigel volt az első nagy menekültcsapat vezetője és ő szervezte meg az érkezőket, ő vette át a vezetést természetesen. Két éven át próbálta védeni a lázadókat, és gyengíteni az ÉKÁ hatalmát.

Season 3 Edit

Nigel küldte a csapatot legtöbb feladatukra: ő küldte Zanian Duskwalker után Sir Eron és Taeral Ferth vezetésével Melano Gastert, Jaxot és Bulatot Hollófészekbe, de nem sikerült elfogniuk és Bulat elesett. Ezután Gazdagrétbe küldte a csapatot Jason Peasanttel együtt, Taeral Ferthet pedig Zanian után Zuhatagba.

Vlagyimir herceg elrablása után északiak támadták meg a lázadókat, de komoly áldozatok árán sikerült visszaverni őket - Nigel könyebben megsérült, és sok harcképes lázadó elesett. Ellencsapásként beleegyezett Mance, az átállt északi kommandós merész tervébe, hogy kirabolják a Fekete Tornyot, de a támogatói (Lord Danien és Adraihne) elvesztése elapasztotta a Keresztúti támogatást, így a lázadók gyengébbek mint valaha, bár presztízsük megnőtt a győzelem után.

Miután Taeral Ferth elárulta a lázadást és egy hatalmas támadást vezett a felkelők ellen, Nigel megpróbált evakuálni mindenkit hajókon. Azonban Tareal Ferth erről is tudott és az ÉKÁ flotta már készen állt és elpusztította a hajók nagyját. Nigel alig tudott partraúszni, és végül nagy nehezen megmenekült.

Ezután Ezüstpartba ment, hogy bosszút álljon Taeral Ferthen, nem törődve a veszélyekkel. Bár súlyosan megsérült közben, Mance és Ferenc segítségével megölte párbajban az áruló drowt és ellopták az egyik Kenway klónt, majd a Nagyúr ügynökeinek segítségével elmenekültek a városból. Bővebb információkért erről a kalandról lásd: One-off II.

Nigel old

Nigel a Lázadás elpusztulása után

Az Ezüstparti küldetés után Arcadiába ment, ahol találkozott a csapattal és jelen volt, amikor Robert Blackhead feltámadott. Nigel sokáig lábadozott sérülései után, amit az északiak támadása közben és a Taeral Ferthel vívott párbaja alatt szerzett, és sosem gyógyult meg teljesen.

Season 4 Edit

Nigel Arcadiában maradt amíg Alfonz meg nem kereste, hogy segítséget kérjen tőle a Fellegvár elfoglalásához. Nigel, aki továbbra is erősen a Fekete Herceg ellen volt, így szívesen segített a Rambaldi prófécia követőinek. A Fellegvár elfoglalása után Nigel hivatalosan is csatlakozott Marcus Danien embereihez.