FANDOM

A Fekete Herceg parancsára Lord Eron Danien egy új, különleges osztagot állított fel, hogy egy speciális feladatot teljesítsenek az ÉKÁ számára Üreglakban. A csapat első próbája egy határmenti támadás volt, kettős céllal: Lord Adraihne megölése, és a Keresztútból ellopott gólemek visszaszerzése.

A csapat tagjai:

The Team

Balról jobbra: Scarf, Yor, Deina (gólemként), Sarah Frost, Merlo és K6B

  • Merlo Bilbidus, egy Üreglakból származó gnóm - a csapat vezetője
  • Kenway modell K6B - a másodtiszt
  • Resmorrah Yor, egy veterán zsoldos és fegyvermester
  • Scarf, a nemesek vadászását sport szintre emelő hős/terrorista (nézőpont kérdése)
  • Deina, Hextor papnője

A Merlo vezette csapat hamar elindult Lord Adraihne villája felé, amely a határ egyik fontos erődje lett, innen irányították a környék védelmét ideiglenesen Keresztút eleste után. Már a helyszínen várta őket Colonel Sarah Frost zsoldosai, akik felderítették a környéket és rendelkezésükre álltak egy eltereléshez.

Végül a kerítés egyik meggyengített pontján a csapat, kiegészülve egy második Kenwayyel, belopakodott a villa területére. Miután sikeresen bejutottak a főépületbe, ketéváltak: Merlo, Deina és a második Kenway az alagsori műhelyekhez ment, hogy ott a gólemeket aktiválják, míg K6B, Resmorrah és Scarf Lord Adraihnet keresték.

Az alagsori csapat könnyedén elfoglalta az első két műhelyt, azonban nem sikerült mindenkit időben elkapniuk, és egy menekülő őr riadóztatta az utolsó műhelyt. Deina aktiválta az első gólemet, aminek a segítségével elfoglalták a következő termet is, majd nekikezdett a következő aktiválásának. Közben Merlo és Kenway megpróbálták biztosítani a terepet, de a Cox vezette felderítők rajtukütöttek. A kéményen leugró Cox fejbelőtte Kenwayt, mielőtt észrevették volna, majd mellkason lőtte Deinát. A gólemek azonban aktiválódtak és megtámadták a felderítőket, visszaverve őket. A káoszban felgyulladt teremből az egyik gólem kimentette Deinát és Merlot, majd átsétálva néhány falon kijutottak a villából.

Rpg303

Lord Adraihne villájának főcsarnoka

A Kenway vezette emeleti osztag csöndesen átlopakodott az épület nagyján, útközben elkapva két tisztet. Az emeletre felérve kettéváltak: K6B az egyik lenti tisztnek álcázta magát, és Resmorrahal együtt Lord Adraihne irodájába siettek, miközben Scarf az erkélyeken átmászva kívülről támadta meg az irodát. A meglepetésszerű támadás az őrök túlereje miatt nem volt teljes siker, és Lord Adraihne az istálló felé menekült. Közben Colonel Frost zsoldosai megtámadták a villát, elterelve a figyelmet a már bent lévő támadókról. Az istállóban Lord Adraihne lóra pattanva menekült, azon Resmorrah meglőtte az állatot, lelassítva azt, majd Scarf a villán kívül utolérte az öreg főnemest. Rövid csata után elvesztette lovát, majd a jóval fiatalabb vadász a sisakjának szemvágatába szúrta a tőrét, megölve Lord Adraihnet.

Fontosabb halálok: Edit

Következő epizód: From the North with Love Edit