FANDOM

Garrett's Angels Edit

Garrett angyalai

Kyra, Garrett és Melano

Garrett öröksége Edit

Garrett Blackhead a halála előtt néhány héttel találkozott Kyra Starlighttal, egy fiatal női bárddal Ezüstpartban. Garrett a nagybátyja, az ÉKÁt uraló Fekete Herceg után nyomozott, Kyra pedig azért járta az északot, hogy jó forrást találjon egy dalhoz ami elég epikus hozzá hogy neve örökké fennmaradjon. Garrettnek szüksége volt a segítségére hogy kijusson a városból, ezért egy jó történet ígéretével magához csábította a bárdot akinek a segítségével elmenekült a Fekete Herceg ügynökei, Kenway és Sárga Sólyom elől. Garrett maga mellett tartotta Kyrát, feltételezve hogy a találékony bárd még hasznos lehet számára. Hogy biztosra vegye lojalitását, el is csábította a fiatal lányt, és amikor sejtette, hogy el fogják fogni vagy meg fogják ölni őt, elég információt adott neki, hogy megtalálja a rejtekhelyét, ahol minden amit összegyűjtött a Fekete Hercegről és minden ami kellhet ahhoz hogy elpusztítsák őt megtalálható. Mivel sejtette hogy Kyra önmagában nem lesz elég, hogy bejusson (és utána ki is) azt állította neki, hogy Melano Gasterhez tartanak, az egyetlen emberhez, akiben bízhatnak. Amikor a kolostort megtámadták, és Garrett tudta hogy nem menekülhet, elrejtette mágikusan Kyrát amennyire tudta - tudta, hogy ha magát bújtatná el, keresnék mágikus módszerrel, de amíg ő megvan, valószínűleg nem fognak keresni egy irreleváns fiatal lányt. Igaza is lett, Kyra pedig elmenekült és az elkövetkező hónapokat azzal töltötte, hogy a rejtekhelyet - egy barlangot Zuhatagtól északra - kereste.

Miután megtalálta egy kicsi falu, Feketefenyő közelében, üzenetet küldött Melanonak, aki hamarosan megérkezett. Kyra közben megtudta, hogy a barlangot a helyiek átkozottnak tartották, szellemek által lakottnak, és aki bemegy oda, nem jön ki többé.

A barlang Edit

A mágus és a bárd hamar nekivágtak az erdőnek, hogy felfedezzék a barlangot. A környék elhagyatott volt, állatoknak vagy embereknek semmi nyoma, leszámítva egy gyerek és néhány kecske nyomát a barlangba befelé. Odabent megtalálták a csontvázaikat egy belső teremben, ahol a fal különös fekete volt. A fekete anyag ami borította a falat elnyelte a csontvázakat hamar és a két nő nem várta meg hogy mi történik és átúsztak egy tavon ami a céljuk felé vezetett.

A túloldalon megtalálták Garrett rejtekhelyét, egy emelvényen egy üreges dobozzal amit egy találós kérdés helyes megfejtése nyitott ki. Miközben Kyra a kérdést próbálta kitalálni, Melano feltartotta a fekete anyagot, ami elnyelt több csontvázat és rájukkúszva animálta őket. A torz, morbid élőlények hasonlította eredeti formájukra, de viselkedésük csak haloványan emlékeztett rá - az eredete és mibenléte ismeretlen volt. A barlang különleges mágikus erejének köszönhetően (a mágia szintje fluktuált - néha erősebb, néha gyengébb volt mint normálisan) Melano feltartotta elég ideig a lényeket hogy Kyra kinyissa a dobozt de súlyosan megsérült. A dobozban Kyra Garrett Blackhead kardját találta - az egykezes fekete kardot, amelyen mágikus szimbólumok vannak és enyhe vörös fénnyel világít, benne pedig Garrett Blackheadet, aki mogorván kérdezte tőlük, hogy mi tartott ilyen sokáig, majd - valószínűleg a barlang megviselő hatása miatt a mágiára - kikapcsolt.

A két nő kimenekült a szobából a tavon keresztül, de sérüléseik, a hideg és az erős ellenáramlat miatt alig jutottak át a túloldalra. A másik teremben a Sárga Sólyom és emberei vártak már rájuk, akik elfogták őket és elvették Garrettet.