FANDOM

Grand Theft Kenway Edit

A lázadás vége Edit

Taeral Ferth eltünése jelezte az északi lázadás végének kezdetét. Miután a drow eltűnt Zuhatagban miközben Zanian Duskwalker - A Nagyúr - után nyomozott, Mance és bölénye, Ferenc próbálták megtalálni, azonban sokáig sikertelenül. Mire sikerült bármit megtudni az eltűnt lázadó vezetőről, már késő volt. Ferth átállt az északiakhoz, és az ÉKÁ egyik seregét a lázadók ellen vezette, és mivel alaposan ismerte a Tóvidéket és védelmeit, könnyedén legyőzték a lázadókat. Nigel emberei hajókon próbáltak menekülni, azonban a drow számított erre és az északi flotta már lesben állt a tengeren. A rövid csata után összesen egyetlen lázadó hajó menekült el, a többi elpusztult, Nigel eltűnt.

Nigel szerencsére partraevickélt, és elkerülte az utána kutató északiakat. De a lázadás vezetője hiába élt - a lázadása halott volt. Észak felé vette útját, egyetlen céllal: hogy megölje Taeral Ferthet.

Mance és Ferenc északi katonákra vadásztak a Határerdőkben, amikor az egyik elfogott északitól hírét vették, hogy Nigel talán életben maradt. A nyomait követve meg is találták, Ezüstpart közelében. Együtt bejutottak Ezüstpartba egy Ferenc által vontatott szekéren, parasztoknak álcázva magukat, akik krumplit akarnak eladni.

A „Méretes Kecske” fogadóban szálltak meg pár napra – itt füleltek bármi hasznos infó után, terveket szövögetve. Kihallgattak sok érdekes beszélgetést különféle őrök között, akiknek a nyelvét megoldotta a jó sör, és nem törődtek a két koszos földművessel a fogadó sarkában. Itt hallottak először a Sötét Cellákról, egy, a Fekete Herceg elit ügynökei által használt épületről. A Sötét Celláknak rossz híre volt – azt beszélik, hogy az alsó szintek padlóját az ott megkínzott árulók és elfogott ellenséges ügynökök vére festette vörösre, a legfelső szinteken pedig senki sem járt még – vagy senki aki beszélt is róla. De a legérdekesebb információ az volt, hogy egy drow költözött be a felső szintekre az utolsó napokban – a leírás alapján Taeral Ferth. Nigel csak erre várt – és elkezdték tervezni, hogy hogyan jussanak be. 

A bosszú Edit

Nigelt fogolynak álcázva bejutottak a Sötét Cellákba. Odabent lezárták az alsóbb szinteket és gyorsan megölték az őrök nagyját. Tudták, hogy nincs sok idejük amíg felfedezik őket, ezért sietve a legfelsőbb szint felé vették az útjukat. Mance és Nigel keresztülvágták magukat az őrökön és bejutottak Taeral Ferth magánlakosztályába és különleges laboratóriumjába.

Miután kifosztották a szobákat - fontos iratokat, és Ferth ősi, rúnakövekkel ékesített kétkezes pallosát ellopva - egy utolsó csarnokba jutottak. Itt különleges tartályokat találtak, sötét folyadékokkal megtöltve. Nigel véletlenül megpillantott az egyikben egy arcot, és hamar rájöttek - ezek a tartályok a nagy mennyiségű Kenwayek forrása - itt klónozzák az északi kommandóst.

Mielőtt bármit is tehettek volna ezügyben, megérkezett Taeral Ferth. A drow kigúnyolta az öreg Nigelt, aki már több sebből vérzett, de a lázadás volt vezetője dühében nem törődött sebeivel és lerohanta az árulót. Rövid párharc közben Nigel megsebezte Ferthet, aki segítséget hívott. Az érkező őröket Nigel gyorsan lemészárolta, majd végül túljutott a drow harcos védelmén is, megölve őt. A sok sebtől lelassult és fáradt öreg harcos ennek ellenére sikeresen kilökte az egyik tartályt az ablakon, ami alatt Ferenc parkolt egy katonai szekérrel. Mance közben felgyújtotta Ferth lakosztályát, majd kiugortak az ablakon, a kocsiba.

A páros az ellopott tartállyal végigmenekült Ezüstparton, egy olyan üldözési jelenettel, melyet évszázadokig emlegetni fognak. A kocsi hátában lévő skorpióval Mance lelőtt több őrt, elpusztította a Fekete Herceg egyik hatalmas szobrát, majd minden őr próbálkozásának ellenére kicsúsztak az üldözők kezei közül a Nagyúr segítségével - Zephyr elbújtatta őket egy raktárban, miután kifejezte örömét az ellopott tartály fölött.

Fontos halálok: Edit