FANDOM

Összefoglaló Edit

Miközben Melano Gaster és Sir Beric Summers az előző küldetés fáradalmait pihente ki, és a csapat következő tervein dolgoztak Alfonzzal, Cox és Marcus Danien visszatértek Lysbe, hogy a Vlagyimir által foglyul ejtett Danien-párti lázadókat kiszabadítva jussanak emberekhez.

A Lysi várba Cox újdonsült nemesi címét használták ki a bejutáshoz, majd odabent gyorsan betörtek a palota keleti szárnyába, ahol Vlagyimir rezidenciája és a börtöncellák is voltak. Útközben hallottak az újonnan kinevezett főmágusról, a rosszhírű Lord Harperről, aki Zooty volt laborjába költözött be. Miközben a keleti szárnyon mentek keresztül, a laborban aktiválták az illúziókra specializálódott főmágus csapdáit.

Rövid küzdelem után, több illúzión is átvágva - köztük ismerősök; halottak és élők, démonok és csontvázak között - eljutottak a főmágushoz, akit hosszú küzdelemben legyőztek, és Marcus Danien meggyilkolta. Az illúziók által nagyon megviselt Cox lelőtte Vlagyimirt, akit a trónteremben sarokba szorítottak, de a király érvelésére, hogy az ő meggyilkolása az északiak kezére játszhatja az országot, végül megkímélték az életét a sérült uralkodónak. A túszul ejtett király szabadon engedéséért cserébe megkapták a foglyokat, köztük Peasantot, Miranda Summerst és Danien volt testőrségének nagyját, köztük Balor Steelboltot, és Hópelyhet, az albínó barbárt, majd gyorsan elhagyták a várost Arcadián keresztül, ahol az Őrzők már felkészültek arra, hogy elhagyják a kontinenst és lezárják Arcadiát örökre.

Előző Epizód: The Chosen Twins Edit

Következő Epizód: Phoenix Edit