FANDOM

A küldetés előtt Edit

A Rambaldi prófécia követői szomorúan szembesültek azzal, hogy az Őrzők hajthatatlanok abbeli hitükben, hogy miután megtalálták a hazavezető utat Arcadián keresztül, elhagyják a kontinenst és lezárják a portálokat, nehogy túl erőssé tegyik az egyik oldalt. Mivel a Fellegvárat nem tudják átjuttatni a portálon, az Őrzők eldöntötték, hogy a léghajót a tengerbe süllyesztik, nehogy rossz kezekbe kerüljön. 

Citadel

A Fellegvár

Danien és emberei azonban nem nyugodtak ebbe bele, és amikor Alfonz egy tervet hozott nekik arra, hogy megszerezzék a Fellegvárat közvetlenül mielőtt azt a tengerbe kormányoznák, egyetértettek abban, hogy a repülő erőd lenne a tökéletes főhadiszállás az ÉKÁ elleni kampányukban. 

Azonban az idő egyre fogy, miközben több feladattal törődniük kell; Alfonz, Cox, Nigel és Peasant beleegyezett, hogy vezetik az Őrzők közötti kicsi frakciót, akik inkább maradnának és segítenének megszerezni a Fellegvárat Danienéknek, miközben a csapat többi tagja utoljára felhasználja az Arcadia által nyújtott lehetőségeket, hogy a kontinens távoli pontjaira gyorsan eljussanak; Melano Üreglakba utazik, hogy összeszedje Mancet, Ferencet és Szergejt, Beric Arcadiában lábadozik még a sérüléseiből, Danien és testőrei pedig biztosítják hogy ne jussanak Őrzők a Fellegvárra Arcadiából.

Rövid tervezés után Peasant javaslatára úgy döntöttek, hogy egy hasmenést okozó varázslatot használnak arra, hogy minél több Őrzőt csaljanak át a portálon Arcadiába, ahol Danienék várnak már rájuk lesben. Alfonz létrehozta szükséges illúziókat, miközben Peasant néhány Őrzővel elfoglalta a gépházat, Nigel és Cox pedig a lőporraktárat. Ezután Nigel és Cox áthelyezték az Arcadiai portált a megfelelő helyre és minél több Őrzőt küldtek át rajta a túloldalra. A varázslat után lényegesen lecsökkent az Őrzők száma a hajón, és a csapat megtámadta Rodriguezt az irányítóközpontban, kiütve a többi Őrzőt és levágva a kapitány csuklóját. A lefegyverzett Őrzőktől a portálon keresztül megszabadultak, majd Danien emberei átszálltak a Fellegvárra.

Az Őrzők maradéka, számítva Zanian Duskwalker, A Nagyúr támadására, aki nem akarta elveszteni a kitűnő csempészútvonalát Arcadián keresztül, felrobbantották a kapukat, kivéve a Lysit, és visszavonultak a saját otthonukba vezető átjárón. Marcus Danien a visszavonuló Őrzőknek adta át Rodriguezt és embereit, azt állítva, hogy a Nagyúr emberei támadtak rájuk, és az eszméletelen fél-orkkal visszavonuló Őrzők elhagyták Arcadiát és a kontinenst, Zanian emberei által üldözve, mielőtt megtudták volna az igazat.

A Fellegvárat sikerrel elfoglalva a Rambaldi prófécia követői átteték székhelyüket a hajóra, és majdnem mind rajta voltak már. Miután Marcus Danien elfoglalta helyét az irányítóközpontban, kiadta a parancsot az azonnal indulásra - Coxot ki kell rakniuk Keresztút környékén, hogy megkezdje a felderítést az első lépéseikhez, utána pedig Melanot és társait is össze kell szedniük Üreglakban...

Előző Epizód: Peasants and Kings Edit

Következő Epizód (Kronológiailag): Heist of the Century Edit

Következő Epizód: Season V Edit