FANDOM

Az Őrzők Érkezése Edit

Az Őrzők egy évszázadok óta működő szervezet, melynek célja a tiltott mágia használóinak elfogása és

Sir Benjamin Shadrick

Sir Benjamin Shadrick, az Őrzők Vezetője

kordában tartása. Az Őrzők központja és főhadiszállása a Fellegvár, egy hatalmas repülő hajó, melyet mágia és technológia kombinációja tart a levegőben akár hónapokig leszállás nélkül. Egy támadás a hajó ellen azonban elpusztította a hajó motorját, és az Őrzők főmágusa, Theodor kénytelen volt a hajó mágikus energiáját adó vörös kő erejét felhasználva megmenteni a hajót. Azonban az egyszerű teleportvarázslat, amelynek a földre kellett volna raknia a hajót, nem működött úgy ahogy elvárták, és a hajó egy ismeretlen világ felett jelent meg. A becsapódás után az Őrzők legyőzték a támadókat, de most egy ismeretlen világban kellett boldogulniuk.

Az Őrzők újjáakarták építeni a hajójukat, de ehhez rengeteg erőforrásra volt szükségük. Csapatoakt küldtek szerte a világba, hogy ezeket megszerezzék, de közben az eredeti feladatukat is próbálták betartani - a hajó börtöne és fegyvertára távol ért földet a fő roncstól, és így sok bűnöző megszökött.

A hatalom átrendeződése Északon Edit

Az őrzők az összes közeli városba, így Zuhatagba is küldtek embereket. Bár alapvetően nem avatkoztak be otthon a politikába, itt rákényszerültek. Hogy megszerezzék Zuhatag segítségét, egy őrző csapat Tabita vezetésével felkarolt egy aspiráló politikust és megszerezte neki a polgármesterséget.

Rpg305

A Fekete Torony

Egy másik csapat Ezüstpartba tartott, ahol hét herceg irányította a megosztott várost. Már érkezésükkor nagy volt a káosz, hiszen a hercegeken kívül két másik csapat is küzdött a hatalomért, az Unifico Regnum nevű szervezet, amely a birodalom régi fényét akarta visszahozni és a Libertas amely szabad választásokat követelt. Az őrzők már a csapat érkezése előtt felborították a hatalmi egyensúlyt, hiszen a város közelében zuhant le a fegyverraktár a puskáikkal és fegyvermesterükkel, akit a kék és fekete herceg ejtett foglyul. Segítségükért cserébe a fegyvermestert elengedték, de a városban közben kitört a lázadás, amit csak fokozott egy feldühített sárkány megérkezése a közeli hegyből (amihez szintén volt némi köze az őrzőknek) ahol végül a Fekete Herceg által vezetett Unifico Regnum győzedelmeskedett, amely egyenlőséget hirdetett minden ember számára - később már csak kommunistaként emlegetett fakció hatalmas népszerűségre tett szert miután a többi herceg vagyonának egy részét szétosztották Ezüstpart népe között. A csapat egy Sárga Sólyom nevű helyi független ügynökkel harcoltak közösen, aki csak Ezüstpart népét védte, de elvesztették őt a harcok végén és legközelebb a Fekete Herceg ügynökeként látták viszont, a Gormon utáni hajsza során, illetve itt találkoztak Taeral Ferthel, aki a Fekete Herceg által ellopott fegyverét, egy beszélő pallost keresett.

Gormon és az Északi Kontinens Edit

Az Őrzők figyelmét egy másik sötét mágus, Gormon is felkeltette. Egy csapat őt követve átkelt a Fagyott Tengeren és elérte a gyéren lakott, hideg és az év tíz hónapjában hóval borított Északi Kontinenst, miután társakat toboroztak (például az egyetlen megmenekült herceget, Alfonzot, Sárga Sólymot, Coxot és Taeral Ferthet) és Gormon után eredtek egy démoni kapun keresztül ami egy másik dimenzióba nyílt.

Hosszú és küzdelmes út után végül sikerült legyőzni az ott lakó démont és Gormont is, de a csapat több tagja is elesett. Kénytelenek voltak hátrahagyni őrzőtársaikat, Ramirezt egy félork barbárt és Tabitát a sötét papot, valamint elesett Red és mások is.

Veliana Edit

Ezután a csapatot Kor'Krollba, az ismeretlen világ Északi Birodalmának volt fővárosába küldték, hogy utánajárjanak híreknek, melyek szerint a hajót régebben meghajtó vörös kőhöz hasonló erőforrás volt a birodalom uralkodójának birtokában.

Azonban a városból csak romok maradtak a Tavaszi Háború után, amely húsz éve elpusztította a birodalmat. A romok között újabban különös lények jártak, amikor az őrzők egyik csapata odaért, rájöttek, hogy az egyik szökött bűnöző, Veliana, egy hírhedt nekromata áll a dolgok mögött. Velianat elüldözték, de a csapat egyik tagja (Doran) nyomására a csapat végül melléállt és együtt elindultak az Északi Kontinensre. Itt két sárkánnyal is megküzdöttek, és bár az elsőt legyőzték, amikor Veliana megpróbálta feltámasztani erejével a csapat kettészakadt és megütköztek a hóban, miközben egy második sárkány körözött felettük. Végül a lecsapó sárkány a csapat nagyjával végzett, csak Sir Leeroy maradt életben, bár tökéletes seggű húga, Miranda meghalt.