FANDOM

Sir Grigorij Lytton
Sir Grigorij Lytton
Faj Ember
Frakció Déli Királyság
Pozíció Nemes / Királyi Testőr
Státusz Él
Kor 27
Kaszt Fighter

Season III Edit

Sir Grigorij Lytton a Gazdagréti Lytton család örököse, Lord Oliver Lytton elsőszülött fia. Testvéreivel, Dimitrijel és Viktorral, valamint anyai ági unokatestvérükkel, Vlagyimir koronaherceggel nőtt fel együtt Gazdagrét közelében a családi birtokokon.

Már fiatalon nagy gazember, Grigorij sokszor hátrahagyta a tanárait, hogy a helyi gyerekeket vezesse "csatákba", gyakran unokatestvére ellen. A két hadvezér nagyon jó barátokká vált az évek folyamán, közösen tanultak meg vívni, lovagolni és az udvari etikett alapjait.

Amikor kitört a Déli Polgárháború, Grigorij azonnal Lysbe utazott, hogy Vlagyimir oldalán legyen, és öccseivel a király testőreiként szolgáltak.

Season V Edit

Grigorij összetűzésbe keveredett Magnussal, amikor egy szemtelenkedő helyi karját eltörte. Rövid küzdelem után elfogta Magnust az embereivel, és mivel Kord papja megütötte őt, azonnal börtönbe dobta, és megfenyegette a Cartheuze házat, akikre Magnus hivatkozott, mint munkáltató. Ez az esemény komoly udvari feszültséghez vezetett az elf ház és a Lyttonok között, amit végül Grigorij apja, Lord Oliver oldott fel.

Sir Grigorij érkezett meg elsők között Lord Arnolf Cartheuze gyilkosságának helyszínére, a királyi csendőrség élén. Nem mutatott túl sok szomorúságot a halott láttán.