FANDOM

Összefoglaló Edit

Miközben Yor, Deina és Sarah Frost a Langerhans szigetekre utazott az Egyesült Gnóm Bank alaprajzát megszerezni, Merlo, K6B és Scarf Üreglakban a széf kulcsát lopták el.

Kevin javaslatára a bankrablók a Terráriuban, a félszerzet Brown klán által épített Üreglaki hatalmas állatkertben rendezett fogadásra indultak, ahol a Nackle család vendégelte meg szövetségeseit és a Déli Királyság küldöttségét. A három tolvaj különféle utakon jutott be az épületbe: Kenway Déli tengerésztisztnek álcázta magát és Lord Steven Summers küldöttségéhez csatlakozott, Merlo egy rivális gnóm család, a Tutenek egyik fiatal tagját kirabolta és egy sikátorban hagyta, majd magához vette a meghívóját és az ő ruhájában sétált be az eseményre, Scarf pedig az állatgondozók közé épült be rókájának segítségével.

Odabent a csapat információt gyűjtött, hogy megtudják hol találkozik Monroe Nackle, a Nackle ház feje és Lord Steven Summers. Többek között fény derült arra, hogy a Forgószél leszúrt elsőtisztje Sir Beric Summers volt, Lord Summers fia, aki két hete haldoklik, illetve rengeteg pletyka hallatszott Messzirév kifosztásáról és a hamarosan következő Lysi esküvőről. A gnómokat és a félszerzeteket izgalomban tartotta a tavasszal várható konzuli választás. Hosszas kutakodás után végül két találkozóra is fény derült: Lord Summers és Monroe Nackle nyilvános találkozóján kívül egy titkos, föld alatti találkozóra is sor került a Terráriumban a Gazdagréti Lord Robert Troy (A Hullámtörő kapitánya) és Nickolas Brown (A Brown félszerzet klán feje) között.

Miután Kenway kihallgatta Lord Summers találkozóját, és ellopta a levelet, amelyet ő hozott Zooty Nackletől unokatestvérének, Monroenak, megszerezte a kulcsot és gyorsan lemásolta, majd visszajuttatta a helyére. Mielőtt azonban kijutottak volna Merloval együtt, egy félszerzet támadta meg őket egy füstbomba fedezékében. Bár megsebezte Kenwayt, végül a két tolvaj elbánt a támadóval és visszajutottak a fogadásra további incidens nélkül.

Lord Troy

Lord Robert Troy

Scarf a föld alatti találkozóra ment, ahol találkozott Mance-el, akivel ideiglenesen együtt dolgozott. A két férfi kihallgatta a titkos tárgyalást a félszerzet és Lord Troy között, akit Vlagyimir küldött Üreglakba. A fiatal főnemes (aki apja halála - Lord Steven Summer süllyesztette el az idősebb Lord Troy hajóját - csak nemrég lett a házának vezetője) megnyugtatta Nickolas Brownt, hogy Vlagyimir nem támogatja Zootyt - aki kegyvesztett lett, mivel a Danienek pártján állt a polgárháborúban - a konzuli ambícióiban, és emiatt ne aggódjon Nickolas. A félszerzet másik problémája egy, az ÉKÁból szerzett térkép volt, amely komor terveket jelzett a Gnóm-Félszerzet protektorátus felé. Lord Troy állította, hogy sem ő, sem Vlagyimir nem ismer ilyen terveket.

Scarf és Mance együtt megszerezték a térképet, azonban túl sokáig időztek a félszerzetek titkos földalatti búvóhelyén, és lecsaptak rájuk. Rövid harc után menekülőre fogták és kivágták magukat a barlangból, feljutva a biztonságos fogadásba.

Zooty levele Edit

Monroe, 
Melano Gaster kijutott Keresztútból, és
megerősítette amit gondoltunk: Lord Marcus Danien él, az öccse fogságában. Úgy
tűnik, Rambaldi próféciája igaz lehet, de még mindig aggódom a forrása miatt:
ha nem kezeskedett volna a Fehér Herceg érte, nem hittem volna el a Nagyúrnak,
hogy Rambaldi él, és velük van. Mindenesetre eljött az idő, hogy komolyabban
gondolkodjunk a helyzetről. Az északiak minden nappal erősebbek, Vlagyimir
pedig nem kíván háborúzni velük, most hogy Lord Adraihne meghalt. Nincs
bizonyíték, hogy az északiak ölték meg, mondja a király, de mindenki tudja,
hogy ők voltak. Lord Adraihne túl nyíltan állt ki ellenük, és most, hogy a
határvidék új ura eltűnt, azt csinálnak ott amit csak akarnak. Mégis, ha
kiszabadítanánk Lord Danient, nem nyernénk vele sokat. Egy újabb polgárháború a
Déli Királyság végét jelenthetné, és a Protektorátus vele bukhat. 
Én hiszek Rambaldi próféciájában. „Az újjászületettek oldják el a kiválasztott láncát: a két kiválasztott, ikrek testben és lélekben, egymás ellen küzd, és a világ súlyát viselik vállukon.” Ha megtudom a folytatását, elküldöm, de ez alapján azt gyanítom, hogy a két Danien lehet a dolog kulcsa. Már csak a két újjászületettre van szükségünk….
Ölel, Zooty

Az északi térkép/terv Edit

A térkép a Gnóm-Félszerzet Protektorátust ábrázolja, immáron ÉKÁ uralom alatt. A gnómok gyakorlatilag teljesen hiányoznak róla, a félszerzetek a földjeik alapján nagyjából négyötödére csökkentek korábbi számuknak. A térkép felett néhány sor áll:

  • Becslés valószínűsége: 85%
  • Szükséges idő: <1 év,
  • Kritikus: [REDACTED].
  • Esély a sikerre: <25% - a terv jelenleg nem kivitelezhető (Kevin)
  • Dátum: egy évvel ezelőtt

A küldetés után Edit

Miután a Langerhans szigetekre utazott csapat is visszatért küldetéséről, új feladatokat kaptak: Sarah Frost, Kenway és Yor Lysbe utaznak a királyi esküvőre, hogy megszerezzék Zooty Nackle mágikus prototípusait, amivel megkerülhetik a bank védelmi rendszerét, miközben Merlo, Scarf és Deina a megszerzik a védelmi rendszer tervrajzát Üreglakban.

Előző rész: The Beast of Pirate's Bay Edit

Következő rész: A Wedding to Die for Edit