FANDOM

A Tavaszi Háború Edit

A Garrett Blackhead által gyűjtött napló alapján Robert Blackhead, egy északi ügynök először Üreglakban találkozott Sufurral, egy tehetséges fiatal gnóm mágussal, akit mágiára oktatott.

"Van egy Sufur nevű, egy érdekes fiatal gnóm. Tehetséges mágus lehetne, de a képzése gyenge volt. Kicsit tanítgattam rendes mágiát neki (nem ezeket a lagymatag illúziókat amiket itt olyan nagyra tartanak) és azt hiszem teljesen elképesztettem. Azóta mindenhova követ, a parancsaimat lesi. Nem mondom, hogy rosszul esik. Még hasznos is lehet akár!"

Később együtt akarták kirabolni a birodalmi könyvtárat Kor'Krollban, a város eleste előtt.

"Holnap Sufurral kiraboljuk a császári könyvtárat."

Satotól később kiderült, hogy Sufur a Rejtett Völgy szerzetesei között tanult évekig, de végső vizsgája előtt elszökött és tiltott mágiákat tanult a Tavaszi Háború alatt. A szerzetesek főmestere, az öreg Sato száműzte és megbélyegeztette a fiatal gnómot, akit azonban ez nem tántorított el a későbbi kísérletezéseivel a mágia és a szerzetesek titkos technikáinak ötvözésétől.

Season 1 Edit

Sufur többször feltűnt a Fekete Herceg oldalán, mint legfontosabb hadnagya és jobbkeze. A Sárga Sólyom megjelenése előtt a legtöbbet használt ügynöke, erős mágus, aki gyakran tárgyalt ura nevében az Őrzőkkel.

Season 2 Edit

Sufur vezette a Zöldvárat ostromló sereget. Miután összekülönböztek Arianne-al, az rejtekből egy tűzgolyót dobott sátrára. Sufur túlélte, de elvesztette egy szemét és csúnyán összeégett. Azóta vérszomjasabb mint valaha, bár nem tudja ki sebezte meg.

Season 3 Edit

Sufur nem jelent meg gyakran a világ előtt Zöldvár ostroma óta. Azt rebesgetik, hiúsága miatt nem mutatkozik emberek előtt, csak elfüggönyzött kocsikban jár városról városra, ügynököket utasítva, vagy településeket igazgatva.

Season 5 Edit

Sufur vezette az ÉKÁ támadását a Fellegvár ellen. Tanítványa, a Sárga Sólyom elrabolta Rambaldit és együtt megszöktek a hajóról.