FANDOM

Season III Edit

Syd Herceg Helena Királynő és III. Tristan fia. Irina Királynő meggyilkolása után III. Tristan egy Lysi nemes lányát, Helenát vette el, akitől hamarosan fia született, aki a második így az öröklési sorrendben, Vlagyimir Koronaherceg után.

Nem sokkal első születésnapja után Syd és Helena Keresztútba látogatott, ahol Lord Marcus Danien fogadta őket. Helena és Syd hónapokig a főnemes vendégszeretét élvezték. Miután Vlagyimir herceg elfogatóparancsot adott ki Lord Danien ellen, Helena nyíltan kiállt mellette, az ártatlanságát bizonygatva.

Apja halála után Lord Marcus Danien és Helena őt nevezték meg mint a kijelölt örököst. Az ezzel elégedtlen Vlagyimir koronaherceg seregeket indított ellenük, de a Keresztúti, Syd-párti erők kezdeti győzelmének hatására a Királyi Tanács megkoronázta a fiatal fiút, mint I. Sydet.

Season IV Edit

Vlagyimir megkoronázása után Syd elvesztette a trónját. Féltestvére parancsára Sydet a Lysi palotában tartották, erős őrizet alatt - de ettől függetlenül a fiatal herceg a rangját megillető életet folytatott, és továbbra is Vlagyimir örököse maradt. Anyja halála után Sydre egy sereg bába felügyelt.