FANDOM

Taeral Ferth
Taeral
Faj Drow
Frakció Drow / Déli Királyság / Északi Lázadók / ÉKÁ
Pozíció Ügynök / Kalandor / Zsoldos
Státusz Halott
Kor 173
Kaszt Ranger

A Tavaszi Háború Edit

Taeral Ferth egy kisebb Drow család harmadik fiaként nőtt fel Hegymélyben. Felnőtté válása után anyja, a ház matriarchája egy gyilkos után küldte a Déli Királyságba, a nyomait követve ért Keresztútba a háború kirobbanásakor. Segített Sir Adraihnenek, Gormonnak, Tussannak és Quetiorynak a város evakuálásban, majd az utóbbi hárommal és Coxal együtt Sir Adraihne osztagának tagja lett, bejárva a kontinenst szövetségeseket keresve a Kor'Kroll birodalom ellen.

Részt vett a háború összes fontos ütközetében, és Zooty mellett harcolt a Lysi csatában, a császár elestekor. Egy ponton felfigyelt rá Robert Blackhead, és megemlíti naplójában beszélő kardját. Kor'Kroll ostromakor segédkezett a sereg kivezetésében az égő városból, így nem volt jelen az új császár halálánál.

A háború után eltűnt, mielőtt megjutalmazhatták volna tetteiért.

Season 1 Edit

Taeral Ferth feltűnt Ezüstpartnál a kommunista lázadás előtt. Ferth a Fekete Herceg után nyomozott, aki ellopta beszélő kardját, Shirleyt. Az Őrzők egyik csapatával ment Gormon után, egy igéretért cserébe, hogy segítenek neki visszaszerezni a kardot, de a csapat halála miatt nem sokkal később ez nem történt meg.

Season 3 Edit

Szergej oldalán sokáig járta északot a Fekete Herceg ellen lázítva, végül a lázadóknál kötött ki, Sir Eron és Nigel oldalán. A háborús veterán Ferth gyorsan az egyik legmagasabb rangú tanácsadója lett Nigelnek, és részt vett a Hollófészek elleni támadásban, ahol Jaxet segítette a helybéliek fellázításában. Miután Zanian Duskwalker megszökött, Nigel utánaküldte egy csapattal, hogy elfogják, vagy megöljék, de a Ferth eltűnt Zuhatagban, csapatát lemészárolták.

Miután Zanian Duskwalker felfedte magát mint "A Nagyúr", egy munkát ajánlott a csapatnak, cserébe pedig információt nyújtott volna Taeral Ferth eltűnéséről. A csapat azonban ehelyett Lord Adraihne megmentésével törődött, bár Garrett Blackhead és Jason Peasant is Taeral után nyomozott volna. Mance és Ferenc visszatértek Nigelhez, hogy embereket szerezzenek Zanian feladatához.

A III. Tristan halála után kirobbanó déli polgárháború első csatája, Vérpatak után Mance, Ferenc és Szergej Keresztútba érkeztek azonos hírekkel: Taeral Ferth elárulta a lázadást és a Tóvidék védelmét ismerve ÉKÁ seregeket vezetett Nigelék ellen. Amikor evakuálni próbáltak hajókon át, a menekülési tervet ismerő Taeral miatt már északi hajók álltak készen, hogy lecsapjanak a lázadók hajóira, elpusztítva őket egy kivételével.

Taeral Ferth ezután visszatért Ezüstpartba, ahol a Sötét Cellák - egy kínzókamra és északi ügynökök barrakja - legfelső szintjén rendezkedett be. Nigel és Mance betörtek ide, hogy bosszút álljanak és Nigel párharcban legyőzte a drowt és elvitte a kardját, bosszút állva a lázadás elárulásáért (részleteseb infókért lásd: One-Off II).