FANDOM

Összefoglaló Edit

Rambaldi prófécia

A Rambaldi prófécia, Melano Gaster képével

Vlagyimir esküvője után Sir Beric Summers és Melano Gaster együtt menekültek el Lysből. Miután biztonságba helyezték a Danien gyerekeket Arcadiában, Keresztútba indultak, egy új Rambaldi próféciát követve. Az Arcadiában talált prófécia ami két "Újjászületett" küldetéséről beszélt, akik kiszabadítják az egyik kiválasztottat, egy ikerpár egyik tagját, Zooty, Alfonz, A Nagyúr és Melano számára is egyértelműen Marcus Danienre utalt, akit öccse (Lord Eron Danien) tartott fogva azóta, hogy hűségesküt tett a Fekete Hercegnek és feltámasztotta. Bár a prófécia nagyját még nem fordították le, az eleje alapján egyértelműnek tűnt, hogy az ikrek sorsa az egész kontinensét befolyásolja majd, és Marcus Danien megmentése azonnal sürgős prioritás lett Melanonak és Sir Bericnek.

Miután megérkeztek Keresztútba, álcázva bejutottak a várba és Melano mágiáját kihasználva fellopakodtak az egyik torony tetejéhez közel anélkül hogy felfedezték volna őket. Miután lebuktak, gyorsan a fellegvár egyik tornyának teteje felé vették az irányt, ahol feltételezték, hogy Marcus Danient tartották fogva. Rövid harc után eljutottak torony csúcsára, ahol több őr Kenway megölése után - némileg megsérülve Melano egyik túl közeli tűzgolyója miatt - találkoztak Eron Daniennel. Egy mágikus portálon keresztül ami a bátyja szobájába vezetett, hamar átmenekültek oda, majd bezárták az átjárót.

Escaping Phoenix

A főnix kitör Keresztút fellegvárának tornyából

Marcus Danien segítségével feljutottak a tetőre, ahol egy fogoly főnixmadár fészkelt. Miközben Melano egy Zootytól szerzett mágikus fagyasztókészülék segítségével kitörte a rácsot, Sir Beric feltartotta az őket üldöző Kenwayeket. A szabadon engedett főnix hátán kijutva Melano és Marcus Danien Arcadiába teleportált, Sir Beric Summers pedig a sérült madárral a Keresztúti piactéren szállt le, majd a tűz között tojásként újjászülető madárral elmenekült. Az őt üldöző Kenwayeket Cox felderítői megtámadták, és a Határvidék urával együtt Sir Beric elemenkült a városból, majd Lys felé vették az irányt.

Előző Epizód: A Wedding to Die for Edit

Következő Epizód: Peasants and Kings Edit