FANDOM

Összefoglaló Edit

Miközben a csapat többi tagja a Sufurtól szabadította meg Rambaldit, Orlag északra indult, miután azt a hírt kapta, hogy Jörmungart elfogták az északiak, és a barbárok pozíciója fenyegetve van. Vele tartott Aleria Cartheuze, Volun (Jörmungar őrzőinek egyike) és a testvérpár Ingrid és Karl (a Redshirtek egyike).

A kontinens egyik legészakabbi pontjánál, a fagyos Jégsárkány szorosnál lévő apró településnél vártak egy felderítőre aki a szomszédos Csikóhal szigetekről tért volna vissza információkkal Jörmungar hollétéről. A felderítő egy szállítóhajón bújt el, azonban amikor a hajó befutott, nem került elő, és az átkutatott ládákban sem talált rá Volun. Aggódva, hogy mi történt vele, a csapat elfoglalta gyorsan a gyengén őrzött hajót és elmenekültek. Az utánuk küldött csónakot elsüllyesztették, de sajnos a felderítőt nem találták meg, és csak gyanús vérfoltok árulkodtak a sorsáról.

A Csikóhal szigeten egy északi földalatti barlangrendszert találtak: ide gyorsan belopakodtak, lehetőleg elkerülve a feltűnést. Odabent néhány foglyot is ejtettek, és Karl és Volun kikérdezte őket, megtudva, hogy különféle mágikus lényeket hoznak ide tanulmányozni, köztük Jörmungart is. Egy speciális vadásztársaságot alkalmaz erre az ÉKÁ, akik egy teleportkövet használnak arra, hogy be- és kijussanak innen.

Az északiak egy részét megölve, egy részét elkerülve (köztük egy gólemet) az Orlag vezette csapat eljutott Jörmungarig, akit mágiával tartottak fogva. A kristályokat, amik tompították Jörmungar erejét eltávolították, de közben megérkeztek a vadászok, akik kis híján legyőzték a csapatot. Karl és Ingrid elesett, de Jörmungar annyi időt nyert a csapatnak, hogy a túlélők (a jégféreggel együtt) elteleportáljanak a vadászok kövével. Amikor körülnéztek a különös tájon ahova érkeztek, egy szárnyas szamár és egy boldogan vigyorgó öregember fogadta őket: "Üdvözöllek titeket Viktor varázskacatboltjában..."

Előző Epizód: A Long Way Down Edit

Következő Epizód: The Dragon's Path Edit