FANDOM

I. Vlagyimir
Vlagyi
Faj Ember
Frakció Déli Királyság
Pozíció Koronaherceg / Király
Státusz Él
Kor 29

"A lázadásnak vége Danien, vesztettél, úgyhogy kérlek ne is tegyél úgy, mintha bármi nemes ok vezetne - azért vagy itt, hogy bosszút állj, nem? Hogy megölj engem és végleg káoszba taszítsd a Déli Királyságot, az északiak kezére játszva azt!"

- I. Vlagyimir, közvetlenül azelőtt, hogy Cox lelőtte -

Season 2 Edit

Vlagyimir herceg III.Tristan és Irina Királynő egyetlen fia, a Déli Királyság örököse. Gazdagréti anyja miatt ott nőtt fel, és a város kedvence lett a néphez közel álló fiú és nagylelkű anyja. A Keresztúti lovagi tornában részt vett, de nem tüntette ki magát. Délen mindenki egyetért, hogy nagyszerű királya lesz az országnak egyszer.

A Keresztúti lovagi torna után tartott álarcosbálon részt vett apjával és anyjával. Végignézte, ahogy Sir Eron Danien meggyilkolja édesanyját és elborzadt amikor megtudta hogy a gonosztevő megszökött.

Season 3 Edit

Vlagyimir herceg egyre erősebben békepárti az ÉKÁval, az udvarban ennek a fő szószólója, Gazdagrét támogatásával. Ellenfelei a Keresztúti Lord Adraihne (a mérsékelt háborúpártiaktól) és Lord Marcus Danien (a radikálisan ÉKÁ ellenesek közül), és bár nagy a támogatottsága délen, Keresztút nem szívleli, emlékezve a város pusztulására a Tavaszi Háborúban. Hírek keringenek arról, hogy a Fekete Herceg lányát elvenné, egy nagy kontinentális únió reményében.

A Sárga Sólyom elfogása után személyesen részt vett az akasztásán, de a Sólyom emberei lemészárolták őreit és elfogták őt a Gazdagréti operaházban. Melano Gaster, Jax és Sir Eron, a Királynőölő megmentette. Ennek ellenére nem bocsájtott meg Sir Eronnak, de hagyta elmenekülni. Az elkövetőknél talált levelek miatt elfogatóparancsot adott ki Lord Marcus Danien ellen, de Danien elmenekült a katonák elől Daud segítségével.

Vlagyimir herceget felháborította Lord Marcus Danien szökése és ezt is bűnössége jelének vette. Tovább bőszítette mostohaanyja, Helena Királynő makacs kiállása Lord Danien ártatlansága ellen. A lázongó Keresztútba ment apjával és két déli sereget vitt magával, ezeket azonban apja parancsára néhány napi járóföldre hagyta Keresztúttól, hogy ne bőszítse tovább a várost.

Vlagyimir az testőrségével házról-házra kutatta át a várost Lord Danien után, sikertelenül. Apja végül egy főtéren találkozott Vlagyimir társaságában Lord Daniennel, miután a király felszólította a főnemest, hogy jöjjön elő. Azonban a déli seregek érkezésének hírére a város népe fellázadt és megtámadta a királyi családot. Vlagyimirt Daud kimentette a térről, és kijuttatta a városból, mielőtt megtudták volna, hogy III. Tristan halott.

Vlagyimir azonnal üzent Lysbe, sürgetve a királyi tanácsot, hogy koronázzák meg. Lord Danien azonban sereget gyűjtött, és ellene vonult, mielőtt válasz érkezett volna. A vérpataki csata előtt Lord Danien megpróbálta elfogni a követként érkező Vlagyimirt, akiről kiderült, hogy egy álcázott mágus. A valódi Vlagyimir a seregeit vezette. A csatát elvesztette ugyan, de Lord Adraihe segítségével sikerült megmentenie a sereg nagyját.

Vlagyimir párti ÉKÁ seregek megostromolták Keresztutat miután Lysben a királyi tanács megkoronázta Syd herceget. Az északiak elfoglalták a várost, de Sir Eron inkább felgyújtatta az egészet, mintsemhogy Vlagyimir kezére kerüljön. Ez a barbár cselekedet eléggé a Danienek ellen hangolta Lyst, ahol lázongások törtek ki. Vlagyimir állítólag felajánlotta hogy elveszi mostohaanyját, Helenát feleségül és megteszi Sydet első örökösének, hogy megállítsa a háborút, de Lord Danien elutasította az ajánlatot.

Lord Marcus Danien halála után a Vlagyimir párti erők által okozott felfordulás közben megérkezett Vlagyimir a városba. A támogatói oldalán elindult a palotába, ahol Sir Eron, Sir Peasant, Badger és Balor Steelbolt kijuttatta Lord Danien gyermekeit a várból, amikor Helena öccse, Sir Beric Summers feláldozta magát, hogy feltartóztassa Vlagyimir katonáit.

Season 4 Edit

Lord Adraihne és seregének érkezése megállította a harcokat a fővárosban. A főnemes hatására Vlagyimir törékeny békét kötött a lázadókkal és beleegyezett hogy elvegye Helena Summerst feleségéül megbocsájtásának jeléül. Az udvari pletykák azonban nem arra utalnak, hogy Vlagyimir megbocsájtott volna, bár látszólag nem tett semmit amit megerősítette volna ezt.

Vlagyimir Gazdagréti barátai a megkoronázása óta gyorsan emelkedtek, Lord Troy-t, egy gyerekkori barátját hamar admirálissá nevezte ki, és Lord Steven Summerssel Üreglakba küldte egy titkos küldetésre, hogy megnyugtasson egy félszerzet családot, hogy nem tervezi támogatni Zooty Nackle konzuli terveit, és ne aggódjanak emiatt. Több udvari forrás szerint a gnóm főmágusnak kifelé áll a szénája, és a herceg le kívánja cserélni egy lojálisabb emberére - az emlegetettek közé tartozik Liz Gaster, egy Keresztúti mágus, aki a polgárháború kezdetekor Vlagyimir pártjára állt feleségével. Mások szerint Lord Troy is hasonló jelölt a főadmiralitásra, így eltávolítva az utolsó két magasrangú tagját a Lysi udvarnak aki Lord Danien oldalára állt a polgárháborúban.

Az esküvője apropóját felhasználva Vlagyimir a Lysi palotába csalta az összes Danien párti lázadót, és elfogatta őket. Bár néhányan - köztük Zooty, Melano, Sir Beric Summers és Danien gyermekei - megszöktek, sokakat elfogott (Helena Summerst, Sir Peasantöt, Balor Steelboltot és Lord Summerst többek között). Hosszú belső feszültség után a Déli Királyság egységesebb volt mint valaha. Mivel Lord Summers ellenállt, Vlagyimir emberei megölték, Helenát pedig a Danien-párti lázadás egyik fő vezetőjeként Vlagyimir kivégeztette.

Cox és a feltámasztott Marcus Danien együtt megtámadták a Lysi palotát, hogy kiszabadítsák barátjaikat, köztük Sir Peasantet, Miranda Summerst, és Balor Steelboltot. Közben meggyilkoltál Lord Harpert, az új főmágust, és súlyosan megsebesítették Vlagyimirt, de nem ölték végül meg, és elengedték cserébe a barátaik szabadon engedéséért. Vlagyimir sokáig lábadozott, de végül felépült, és sokkal szigorúbb védelmi rendszereket vezetett be Lysben, új főmágusának pedig a polgárháború alatt korán mellé álló Liz Gastert (Melano Gaster anyját) nevezte ki.
Királyi családfa

A Királyi családfa - megjegyzés: Vlagyimir idősebb Sydnél.