FANDOM

A Tavaszi Háború Edit

Zooty

Zooty Nackle, a Déli Királyság Főmágusa

Zooty a Déli Királyság főmágusa, egy nagyhatalmú gnóm varázsló. A Tavaszi Háború alatt töbször Adraihne osztagának segített, részt vett több csatában, a lázadók illetve a birodalmiak ellen. A Lysi csatában az osztag mellett harcolva ő vitte be a végső csapást a császárnak, megölve őt. Ezért a tettéért hatalmas jutalmat kapott később, a Déli Királyság egyik leggazdagabb és leghatalmasabb embere máig. Tagja volt a csapatnak aki megostromolta Kor'Krollt, és Sir Adraihne, Tristan herceg, valamint Cox társaságában megölte az új császárt és embereit a palotájában.

Robert Blackhead naplója alapján összefutott vele is a háború folyamán, de Blackhead megszökött. Az összecsapás pontos ideje vagy helye ismeretlen, de a Lysi csata előtt történhetett. Zooty tehát azon maréknyi még élők egyike, akik találkoztak szemtől-szemben Robert Blackheaddel - a Fekete Herceggel.

A császár halott, az örököse megkoronázta magát, majd visszavonta minden erejét Kor'Krollba. 
Zooty ölte meg. Ez némi elégtételt is adhatna nekem, ha belegondolok hogy én meg tudtam lépni előle. 

Season 2 Edit

Zooty továbbra is a Déli Királyság főmágusa, III. Tristan jóbarátja.

Season 3 Edit

Zooty unokaöccse Seebo ("Badger") csatlakozott a csapathoz Keresztútban, a király halála után. A Syd párti lázadás kirobbanása megakasztotta a normális öröklésmenetet, így a királyi tanács nem hirdette ki egyből Vlagyimir megkoronázását. Miközben Lord Danien és Vlagyimir csatázott Vérpataknál, Zooty az időt húzta a tanácsban, miközben unokaöccsén, Badgeren keresztül tartotta a kapcsolatot Lord Daniennel.

Végül sikerült a Syd pártiak oldalára dönteni a tanácsot, miután Lord Danien seregei elérték a várost. Zooty támogatta Lord Danien régenssé kinevezését, de a támogatás lanyhult amikor a régens körül szorult a hurok - az admirális (Lord Summer, Helena Királyné apja) baklövése és Sir Eron Danien parancsa (Keresztút felgyújtása), valamint Vlagyimir herceg ajánlata (elveszi Helenát és megteszi Sydet örökösnek ha leteszik a fegyvert Lord Danien emberei - a régens elutasította) mind rontottak a régens politikai helyzetén.

A régens halála előtt Üreglakba utazott, de még figyelmeztette Badgert és a csapatot a régenst fenyegető veszélyre.

Season 4 Edit

Vlagyimir megbocsájtott Zootynak a lázadásbeli szerepéért, és a főmágus jelenleg Lysben új, modern fegyvereket tesztel, melyek ötvözik a mágiát és a legmodernebb technológiai újításokat.

Vlagyimir a saját esküvőjén megpróbálta elfogatni a Danien-párti lázadók összes vezetőjét, azonban Zooty megszökött az emberei elől. Yor és K6B felhasználta a felfordulást, hogy kirabolja Zooty laborját, és magukkal vitték a mágus új fegyverét, illetve egy prototípust ami képes néhány száz méteren belül minden mágiát megszüntetni ideiglenesen.

Zooty segített Arcadiában az újonnan felfedezett Rambaldi prófécia lefordításában, és egyetértett Melano Gasterrel, Alfonzzal és a Nagyúrral, hogy a benne szereplő ikerpár - akik sorsa az egész kontinenst befolyásolja majd - a Danienekre vonatkozott, ezért sürgette Lord Marcus Danien mielőbbi kiszabadítását. Az ő mágikus fagyasztóját használta Melano a küldetésen, sikerrel megszabadítva Marcus Danient és egy főnixet.

Miután elmenekült Lysből, Zooty visszatért családjához üreglakba, és Monroe Nackle, unokatestvére és a ház feje, támogatásával elindult a Gnóm-Félszerzet protektorátus gnóm konzuli pozíciójárért. Platformjának legfontosabb pontjai az ÉKÁ befolyás csökkentése, a félszerzetek és szegény gnómok helyzetének javítása és új munkatörvények (köztük biztonsági előírások és minimálbér) bevezetése és a hadsereg modernizálása, az új puskapor és mágia alapú hibrid fegyverrendszerekkel.

Guardian of the Bank

Az Egyesült Gnóm Bank alatt lakó hatalmas vörös sárkány

Kevin, a bankrablók vezetője (ÉKÁ ügynök) azt akarta, hogy a bankrablást próbálják meg Zootyra kenni - ennek érdekében biztosan el kellett érni, hogy Zootynak ne legyen alibije. Ehhez a csapat rátámadott Monroe Nacklere, és rövid küzdelem után a Nackle ház feje eltűnt. A támadás miatt a Nackle ház minden tagja habozás nélkül visszavonult az erősen őrzött családi rezidenciába.

A bankrablás előtt Deina, a gólem kapcsolatba lépett Zootyval: felfedte, hogy ő elfogta Monroe Nacklet, aki túlélte a támadást, és az egész tervet az Egyesült Gnóm Bank kirablásáról és Zooty besározásáról elmondta. Zooty úgy döntött, hogy hagyja a tervet eljutni a rablásig, majd közbelép, és megmenti a napot, felfedve az északi összeesküvést. Azonban a mágus nem számolt a bank alatt lakó sárkánnyal, akinek az elszabadulása keresztbe húzta a tervet, így a bankrablás sikerült, a tettesek elmenekültek és több tucat tanú látta, hogy Zooty Nackle kirabolja a bankot.

Season 5 Edit

Zooty miután elmenekült Üreglakból csatlakozott a Rambaldi prófécia követőihez Deinával együtt. A fegyverrendszerek irányításáért volt felelős, de segítséget nyújtott küldetéseken is, ha szükség volt rá. Cressben felfedezte, hogy az ott talált tárgyon a Nackle család jele található, és nem értette, hogy kerülhetett ez az ÉKÁhoz.

Amikor a Fellegvárat megtámadták az északiak, Zooty a többiekkel együtt harcolt, és segített a hangár megvédésében.